Thursday, April 11, 2013

Pemimpin PKR Melancap Depan Laptop Akan Bertanding di Dun Merbok?


Hahhhhhhh! Apa cerita mamat melancap depan laptop ni? Aku tengok takda apa-apa tindakan pun dibuat? Aku dengar dia siap nak bertanding lagi di Dun Merbok. Apa cerita ni beb? Takkan takda apa-apa tindakan? Takkan nak biarkan Si Pelancap ni bertanding?



Kita nak ke pemimpin yang melancap depan laptop kat pejabat ni terus diangkat sebagai Adun? Pemimpin tak bermoral macam ni kita nak bagi bertanding?

17 comments:

  1. webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  2. Mana pencacai tak komen pun.....takut ke..ini lah dia pemimpin yg akan dicalunkan PR ...kaki lancap...kah...kah

    ReplyDelete
  3. PKR = porno kan rakyat

    ReplyDelete
  4. mana videonya, sebarkan je la...

    ReplyDelete
  5. bagus la tu..sorang kaki liwat sorang lagi kaki lancap..terbaeeekkkkk..

    ReplyDelete
  6. FITNAH UMNOPORNO.......

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Nanti mak hang kena rogol kepas tu hang bawak 4 saksi ye..

      Delete
  8. pelakun porno PKR, umno gak yg kena.. hish..hish..he he

    ReplyDelete
  9. haha konspirasi ni

    ReplyDelete
  10. bini x bagi ke..sampai nak lancap

    ReplyDelete
  11. mana ada DUN tg.dawai

    ReplyDelete
  12. kau kena tanggung la aku nak komen apa. apa la pemblogger ni bodoh nk mampus. kena la bertanggungjawab dgn mengkomen. sebagai kata2 seksual, dia nk buat seks kau peduli apa. asalkan jgn ambik duit rakyat udah la. mcm bn umno skrg ni ambik duit rakyat. melainkan bn umno bole bg sejuta ringgit seorg utk semua penduduk kat malaysia ni kita akan undi PR. org bn umno ni nk kaya sorang2. kaya ramai2 la samdol. dlm bank ada trillion duit bknnya bole buat mati. malaysia ni penduduknya ada dlm 30 juta je. so sejuta seorg. tak luak pun. ok set.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah... yg ni klaka...BN at least ada usaha utk memenangi hati rakyat. PAS/PKR/DAP mcm mn plak???

      Selangor duit simpan banyak2..nampak mcm bagus...tp...krisis air tak de penyelesaian. 2 tahun sebelum krisis air ni da bg warning...tp sbb keangkuhan parti yg memerintah..hancur semua... nak dekat PRU13 ni..ada slogan yg sy jmp di puchong...undilah PKR/PAS lagi utk dptkan air...adoi...please be rasional..

      BN ambil duit rakyat??? PKR tak amik di SELANGOR??? PAS tak amik tanah rakyat di KELANTAN???

      Delete
    2. Bagus2..aku sokong yg komen kpd komen ni..pkr mmg bangang..ape taknye..duit pkns sblum pkr mmerintah slangor dkat puluh juta..skrg bkn baki yg tinggal..hutang berjuta adela..sial betul!! Lain kali jgn buat maksiat yg terang lagi bersuluh akan memakan diri..tak buat org tak cakap bangang! Mmg bn nak jatuh kn pkr sbb tu tayanv video lucah kau..kalau kau berani tunjuk video lucah najibla kalau betul nak lawan..najib makan duit rakyat pun dia bagi kesenangan jugak..ape yg dia bg dia ckp..sekurang-kurangnya org tahu ape dia mampu bagi..yang dia xcakap tu dia dgn tuhan..tapi anuar ade ckp??buat pun tarakla!! Baik main bontot bini bodoh dari main dgn jantan..nabi tak mengaku umatla sial..kalau buat mengaku takpe..ini tak..dah buat lari..lepas tu nak tegakkan benang yg basah..bodoh..wei,sebodoh2 bn xde lak.dorg sampai sangap sama jantina..bodoh!!

      Delete
  13. FFFFFFF!!!!!!!....eeeewwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH