Tuesday, October 29, 2013

Panas! Penyokong Pakatan Kantoi Masuk Rumah Pelacuran!


Orang lain pergi ke sungai limau untuk berkempen tapi orang pakatan pergi ke siam untuk langgan pelacur. 

Puak puak pakatan memang gila seks! Dari pemimpin sampai penyokong semua gila seks! 

10 comments:

  1. Biasa lah dah nama pun penyokong pakatan klu drg x gila sex apa maknanye..dah trg2 drg sokong pemimpin yg gila sex sbb drg pun sama perangai mcm dia.....emm

    ReplyDelete
  2. Bukan Pakatan...FUCKTAN

    ReplyDelete
  3. Pengikut dia ikut perangai pempin idola mereka.

    ReplyDelete
  4. Dah ketua umum aku pun ketagih jubur jantan muda, aku nak buat macam mana?
    Ikut saja la. Lagi pun sedap. Bukan ada pencegah maksiat di Siam.

    ReplyDelete
  5. Aku boleh pakai baju pakatan lepas tu snap gambar..
    Bolehland kan.. Next tectic..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, haramjadah [unya fuckatan, kalau bab korang video anwar kongkek china doll pun kata tak betul kan? Stopa ali dok henjut betina pun korang kata bukan kan? Hebat hebat

      Delete
  6. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    suara.tv

    ReplyDelete
  7. Slm mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com tq

    ReplyDelete
  8. dasar fuckatan penagih jubo.. skali dapat trus trangkat bontot tu kesedapan!

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH