Sunday, August 3, 2014

Apa ni der?! Menteri Pelancongan ni UMNO ke DAP?




"Saya akan memberi sokongan sepenuhnya kepada Lim guan eng untuk membangunkan industri perlancongan di Pulau pinang, ini kerana saya nampak dibawah pimpinan beliau,industri perlancongam di P.pinang nerkembang pesat!! kalau Lim telefon saya,saya akan sampai pada masa yang terpantas untuk menolong dia" ~ mohd Nazri

Friday, July 18, 2014

Terkini! Gambar-gambar pesawat MH17 yang terhempas di Ukraine!










Ini gambar-gambar aku dapat dari twitter, belum tahu kesahihannya. 

Thursday, July 17, 2014

Terkini! MAS mengesahkan pesawat MH17 hilang!

@MAS: Malaysia Airlines has lost contact of MH17 from Amsterdam. The last known position was over Ukrainian airspace. More details to follow.

Wednesday, July 16, 2014

Panas! Inilah sikap perempuan Melayu di Malaysia!

Ini video yang sedang viral di Internet.

Apa masalah perempuan ni?

Bukan tak ada insuran, bukan tak ada bengkel dan bukan tak ada yang hidup. Yang beria-ia sangat nak tunjuk garang, sampai hentak-hentak dan ugut-ugut orang tua dengan batang besi, kenapa?

Daripada sekadar kereta bergesel, kalau dibuat laporan dia cuba menyerang, tak fasal-fasal, rugi beberapa ratus ringgit sudah jadi, dia beraya dalam lokap.

Kalau iya pun sayang sangat dengan kereta tu, ingat-ingatlah sama. Jangan hanya kereta bergesel, maka segala sifat buruk yang ada di sebalik tudung tu habis dikeluarkan.

Daripada komen-komen yang diberikan, ternyata, tidak ada satu pun yang menyebelahi perempuan yang berlagak samseng dan terjerit-jerit di tengah jalan ni. Kalau didengar kepada jeritannya, seolah-olah perlanggaran tersebut telah menyebabkan dia putus kaki. Namun apabila ditonton sepenuhnya, apatah lagi dengan cakap hebatnya kononnya lelaki tua Cina itu patut kenal dia kerana KERETANYA BERNOMBOR PENDAFTARAN DUA ANGKA, ditambah-tambah pula dengan hempasan pengunci stereng yang dijadikannya sebagai senjata, elok sangat kalau lelaki tua itu membuat laporan polis supaya lain kali perempuan Melayu bertudung itu lebih bersopan dan lebih waras apabila membuat tindakan.

Susah sangat ke kalau nak bersopan atau paling tidak pun, terus membuat laporan polis daripada memalukan diri sendiri di tengah-tengah jalan?

- Buletin 247

Ini lah sikap perempuan melayu di Malaysia sekarang, Tak padan dengan pakai tudung, kurang ajar nak mampos! Aku memang tak puas hati dengan minah ni. Aku nak pihak berkuasa ambil tindakan kat minah tak sedar diri perempuan ni. Buat malu je, pakai tudung tapi perangai macam haram. 



Ini dia detail kereta perempuan tak sedar diri tu. Kalau aku jadi pakcik tu, Dah la aku tampar buaya perempuan tu!

Sunday, June 1, 2014

Inilah punca Barisan Nasional menang di Teluk Intan!

video

Inilah antara keyplayer untuk memenangkan Parlimen Teluk Intan. Dari awal lagi, dia masuk ke semua estet,  ladang and dimerata ceruk yang orang taknak masuk. MIC patut malu dengan dia der, apa MIC buat? Kaum India selama ini ditinggalkan MIC di Teluk Intan.

Tahniah kepada DS Azeez, kerana hasil usaha beliau telah membawa banyak undi orang india kepada BN. DS Azeez juga telah berjanji untuk jadikan Teluk Intan sebagai daerah angkat beliau. Kalau lu orang tengok cara dia cakap sebijik macam rajinikhant der!