Sunday, August 3, 2014

Apa ni der?! Menteri Pelancongan ni UMNO ke DAP?




"Saya akan memberi sokongan sepenuhnya kepada Lim guan eng untuk membangunkan industri perlancongan di Pulau pinang, ini kerana saya nampak dibawah pimpinan beliau,industri perlancongam di P.pinang nerkembang pesat!! kalau Lim telefon saya,saya akan sampai pada masa yang terpantas untuk menolong dia" ~ mohd Nazri

54 comments:

  1. Apa nak pelik, Nazri ni sapa bayar lebih, orang tu lah tuan dia.

    ReplyDelete
  2. Nazri ni memang cibai. Tuhan dia duit. Sebab tu mahathir n rakyat semua menyampah tengok muka dia. Najib je yg tak cerdik masih lagi ambik dia jadi menteri. Podah melayu tak sedar diri

    ReplyDelete
  3. kaki balun duit rakyat nihhh..sedarlah orang padang rengas

    ReplyDelete
  4. kah..kah..kah..spec pun mcm charlie caplin..hahaha..menyampah aku tengok muka mu.

    ReplyDelete
  5. Nazri has created enough problem to the country. Nazri harus bertaubat !!

    ReplyDelete
  6. Najib bukan sahaja tidak cerdik tapi punyai sikap 3L iaitu Lembab, Lesu dan Lunyai!

    ReplyDelete
  7. MAJU SANGATKAH PENANG SEBAGAI TEMPAT MELANCONG? sebagai rakyat Malaysia dan asal penang, saya rasa penang sebuah negeri yang paling tak menarik berbanding dulu. tempat china dan tak ada budaya melayu, pi penang macam pi Negara China. macam pi Dubai, tapi rasa macam berada di india.

    ReplyDelete
  8. Apa nak hairan. .tengok macamana dia layan namewee dulu...bawa sampai parlimen dan dpt dana huat filem.lagi...agaknya kita kena kutuk melayu dan negara kow-kow baru dpt layanan yg baik kot...opps...tapi kalu org melayu buat camtu tak sampai semingu akan dihadap ke mahkamah...

    ReplyDelete
  9. Sebenarnya org dah menyampah dekat dia ni..aku pun x faham mcm mana masih blh duduk dlm jemaah menteri..mcmlah xde org lain yg layak...najib !!! Tp org ni percayalah klu xde jawatan org pertama yg lompat sebelah sana..

    ReplyDelete
  10. Tgok la gaya hidup anak dia cukup la...

    ReplyDelete
  11. apa nak heran. Dia adalah antara MELAYU HAPRAK dalam Malaysia kita. Takpelah, puratanya rakyat yang celik politik dah tahu. Yang buat tak reti dan tak tahu adalah orang "taik politik". Melayu Haprak ini akan terus dalam cabinet selagi taik-taik politik ada. Takde satu pun benda baik yang dibuat simalaun sekor ni. Boleh dikatakan sebagai antara "penyebab Umno-BN tumbang" pada PRU14. insyaAllah.

    ReplyDelete
  12. Wa aa... Pigi penang talak selela lu tau. Mau makan ka, mau luluk tipi jalan ka tatak sinang. Lu tau apa pasat? Wa takut sana sini atak manyak itu tulang babi sama itu minyak babi. Sana penang aa..sangat sinang mau cali babi punya masakan. Wa soli aa.. wa tulis apa wa lasa aaa. Wa mukan lasis aa. Wa pun cina tp muslim maa...

    ReplyDelete
  13. DAH BANYAK MAKAN TAIK PALAT CINA...APA LAGI KALAU DAH RASA SEDAPNYA BAK KUT TEH....SEHARI TAK PELUK CINA RASA TAK SEMPURNA HIDUP.
    TAK SIOR TEMAN NAK MELANCUNG KAT PENANG TU. BANYAK SANGAT BABI. JALAN KEKIRI...BABI. JALAN KEKANAN...BABI. ASYIK DISONDOL BABI. UDARANYA PENUH BAU MASAKAN BABI.
    NAZRI WEII....SEDOR LE SIKIT.....MENYAMPAH NENGOK KAMU NI

    ReplyDelete
  14. Mungkin ada peluang masuk DAP kerana DAP perlu Melayu yang berhati Cina.

    ReplyDelete
  15. ...musuh dalam sselimut tengok bapak bole nilai petangai anak dia nadim.....bodoh...keturunan bodoh...anak perangai mcm gampang.....

    ReplyDelete
  16. Sudah sampai masa nya Najib Bangun!!!

    Kalau tak mau bangun tidorkan teros gantilan dgn yang tak LEBAB BENGAP BONGOK SAMDOL..........

    ReplyDelete
  17. Lu orang menyalak macam anjing, apa dapat?

    Dia Menteri, kau apa?

    Cermin diri Dulu ler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bro ... lu ingat jawatan menteri tu bapak dia punya ke?

      Delete
    2. Bapak dia pernah jadi menteri laah... Dalam Umno semua boleh walaupun telur x deer..

      Delete
  18. ..menteri ni menyalak macam anjing rasuah.....cermin dulu nadim...perangai anak mcm gampang hasil kerja rasuah

    ReplyDelete
  19. Menteri PUKIMAK selepas KJ.

    Harap Maklum.

    ReplyDelete
  20. Orang melayu bertambah menyampah kepada UMNO sebab menteri menteri macam Nazri dan KJ yang Najib lantik.

    ReplyDelete
  21. anon 11:07
    dia jadi menteri..sape yang mengundi??!!...anjing ker??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....anjing nadim perangai mcm gampang yang undi

      Delete
  22. Apa bising2? Aku menteri boleh buat apa aku suka. You orang melayu yg undi aku, org UMNO yg naikkan aku. Sapa you nak bising?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org umno tempat ko tu bodo piang.....pasa pungundi umno lepas ni ajar bapak nadim ni...ada brani

      Delete
  23. Ini hasil aspirasi Najib laki Rosmah yang nak semua menteri UMNO jilat jubor cina sampai licin supaya boleh dapat undi cina. Melayu dianggap hanya sebagai lembu yang bila tiba musim pilihanraya,Najib bagi makan kangkung dan Ayam RM 1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...melayu pkr yg jipat jubo yahudi aljubori kau nk campak kemana pulak

      Delete
  24. buat malu org padang rengas je...ptuiiii!!!

    azhar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengundi padang rengas umno padang rengas...ada brani ke nk campak dlm longkang puilihanraya nnti

      Delete
  25. Apa pasat lu olang manyak malerh itu mentili nazli pilok2 sama wa punyer Syiifoo? Itu ater manyak magut aper kita muhibbah macam adik beladik loor. Itu jam apa beza hat Anuwat sama Hadi sama Mat Subu ini jam juga ater pilok2 sama wa punya Syiifoo, adaer manyak magut aper. Wa punya Syiifoo itu tanter ada Ong mau kasi jadi leader dalam Malaisyia loor, semua malai kasi kowtow sama wa punya Syiiffoo, muhibbah itu macam...Ini Syiifoo balu butut butut anugelah tuhan Alerh bagi Malaisyia punya mali loor.

    ReplyDelete
  26. ADA BEBERAPA EKOR SPESIS LIBERAL MACAM DIA NI DALAM UMNO DAN KERAJAAN ,SAIFUDIN ABDULLAH ,TAPI ALHAMDULILAH DAH TERTONGGENG PADA PRU LALU ,KJ,NANCY SHUKRI,DAN DUA TIGA EKOR LAGI,DEMA NI SEBENAR NYA BAHAYA!!

    ReplyDelete
  27. Woi Red Babi Army atau lebih tepat lagi Red Babi dan Anjing @ 12.02 p.m.. Kalau nak spin pun, susun ayat tu betul2. Jangan separuh Melayu separuh Inggeris. Orang tahu lu kapiaq cuba menyamar Melayu.

    ReplyDelete
  28. aku ingatkan ari tu lepas PRU13 najib boleh buang je nazri mulut celaka ni. nazri ni lah yg maafkan si celaka Namwee tu. bagi duit suroh buat pilem lagi. tapi rupanya najib sayang bangat kat nazri ni, dibaginya jadi MOT. bila nazri buat perangai bangkai letak anak dia pulak jadi gate keeper pon, najib defend. kesimpulan semua ni, kalau nazri ni perangai celaka, orang yang pungut dia jadikan dia menteri tu korang nak kata apa....bapak segala celaka la!

    ReplyDelete
  29. Anak bapak prangai same

    ReplyDelete
  30. tiba2 je nazri kena kutuk hanya sebab dia sokong industri pelancongan di pulau pinang siap ungkit pasal anak dia bagai, dulu senyap je ye korang siap backing dia lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noob bodoh nak mampos, lu paham isu ke idak ni?

      Delete
    2. Kalu dah bos dia terlalu hormat kat cina.......tak kan le dia tak ikut bos plak......

      Delete
    3. Isu nya kotek mu semakin besar, otak semakin kecut. Kotek jadi kepala , kepala jadi kotek , Inilah akibat terlalu taksub dengan perkauman ajaran Mamak Mader Haramjadah No.1 Malaysia.

      Delete
  31. Kalau sudah jadi Melayu separuh celup takkan boleh terima Melayu Ori cam Nazri. Yang semua diatas kenalah dibuang ke dalam laut , lebih baik untuk Malaysia bersama Mader Mamak barua.

    ReplyDelete
  32. najib perlu pulihkan imej umno dengan membuang ahli umno yang menjadi musuh dalam selimut seperti nazri aziz

    ReplyDelete
  33. Aku tak suka la nazri ni... jadi jarum dlm BN je... lama2 esok membusukkan parti.. chait!

    ReplyDelete
  34. Secara terang2an Nazri ni mmg intim dgn puak DAP. Tapi aku yakin dia akam defend diri dia habaq dia hanya melayan tetamu yg dtg rumah. So, PM le kena ambil tindakan kat dis ni. Don't worry, Nazri. DAP mmg tunggu ko pun. Depa perlu melayu lembu mcm ko dlm parti. UMNO x perlu risau. U got nothing to lose. Buang virus ni dari parti. DELETE IT

    ReplyDelete
  35. Perkara ini berlaku dizaman PM Najib Al Mongolia. Siang malam Najib hanya fikirkan macamana nak dapatkan undi cina supaya dia kekal berkuasa. Orang melayu diibaratkan sebagai lembu oleh Najib dan bila tiba musim pilihanraya,Najib akan agihkan kangkung dan ayam RM 1 untuk melayu dan dia tahu melayu akan sokong UMNO. Marilah kita sama2 boikot UMNO biar UMNO berkubur terus.Lebih baik negara diperintahn oleh PAS atau PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas dan pkr pn lebih teruk Dan bungol Dari umno

      Delete
    2. Kalau melayu 2 sedar laa sikit kau boleh hidup sng pun sbb kerajaan bg keistimewaan dekat org melayu sbb ini tanah kita. Kalau bangsa lain yg memerintah aku rasa org melayu x ada keistimewaan lg bg org melayu. Bkn rasis tp kenyataan.

      Delete
  36. orang umno juga yang pilih nazri sebagai ketua bahagian. orang umno yg sokong nazri sampai menang parlimen. pemimpin umno yg lantik nazri jadi menteri. SIAPA YANG SALAH? LU FIKIRLAH SENDIRI.......

    ReplyDelete
  37. al-juburit kau tu adalah anak luar nikah dan keturunan paria......si peliwat ini adalah barua sebenar perosak agama.Barua nombor 1 ini melahirkan ramai lagi barua perosak..........

    ReplyDelete
  38. Ini namanya Menteri Pelacuran UMNO.

    ReplyDelete
  39. nazri jadi menteri sebab najib kurang bijak, tak der ker muka lain dah belapok duduk kerusi kabinet, idea dia mana yg bolih pakai pon dalam kabinet, bukan jer pembangkang malah penyokong kerajaan pon dah jelak, mual dan benci perangai nazri, janganlah najib pekak sangat.

    ReplyDelete
  40. Dalam menentukan seorang pemimpin, Rasulullah telah menjadikan dirinya sebagai figur dan pelaku. Empat sikap yang menjadi sifat-sifat wajib baginya adalah amanah, fathanah, siddiq dan tabligh ternyata sangat erat kaitannya dengan tugasnya sebagai khalifah Allah di muka bumi ini, yang mana tanpa keempat sifat tersebut dalam pribadi beliau maka mustahil kepemimpinan beliau dapat berjalan dengan baik dan mendapatkan pujian oleh masyarakat.

    Mencari pemimpin yang tepat berarti menemukan empat sifat Nabi ini dalam pribadi seorang pemimpin. Keempat sifat ini tentu saja tidak secara tiba-tiba ada dalam diri seseorang, sebagaimana halnya dengan Rasulullah yang telah melalui perjuangan dan pembinaan yang intensif baik secara jasmani maupun ruhani hingga menjadi pemimpin sejati.

    Sikap yang amanah menjadi syarat pertama yang harus dimiliki oleh pemimpin daerah dan bangsa ini, sebab amanah yang berarti kejujuran dan kesetiaan, dan transparansi menjadi kunci penting yang harus ditegakkan.

    Sikap amanah ini menjadi sangat penting sebab salah satu penyebab kemerosotan bangsa ini adalah pengelolaannya yang tidak didasarkan pada sikap amanah, kejujuran, transparansi dan keadilan. Rasulullah telah digelari sebagai orang yang al-amin sebelum beliau menjadi seorang Rasul, yang gelar itu bukan diproklamirkan oleh beliau, melainkan oleh seluruh masyarakat yang ada baik anggota sukunya maupun suku-suku yang lain.

    http://bit.ly/1AaHaHv

    ReplyDelete
  41. Salam Saudara , saya orang baru . Tolong share link blog saya http://bunyilaangau.blogspot.com/ .
    Terima kasih !

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH