Tuesday, August 7, 2012

Blogger Pukul Bini semakin meroyan!


Aku nak tergelak der bila tengok blogger kebanggaan UMB yang menyamar jadi blog pembangkang dan mengambil kesempatan untuk menghentam pemimpin UMNO dan keluarga terkesan dengan blog cicak mengkarung aku ni der... Serius der, dia betol-betol meroyan der.

Kali ini aku tak nak berahisa lagilah der. Aku nak cakap terus terang der, blogger yang telah Cili Padi panaskan ni adalah blogger APA... Blogger kesayangan Tun Faisal Ketua Unit media Baru der. Blogger yang dibayar gaji sebanyak RM2500.00 sebulan oleh UMB der... Banyak tu der, aku budak baru der, tak masyuk lagi der.

Tapi takpe der, itu rezeki dia der. Aku bukan jenis yang suka ambil rezeki orang der. Cuma aku sedih der, dia dibayar sayap UMNO untuk menghentam pemimpin UMNO sendiri termasuk isteri PM der dia hentam... Bila aku usik sikit dia der, dia mula tuduh aku ni anjing der. Ada ke patut der, mula-mula kata aku ni cicak mengkarung pehtu dia panggil aku anjing blogger-blogger otai plak der? Tak betul ni der. Aku confuse der.

Pelik jugak der, blog aku tak le hebat mana der... Cicak mengkarung je der. Tapi der, Cili Padi ini telah membuatkan blogger terhebat di mata UMB dan Pakatan tidak tido malam der. Hebat kan Cili Padi der? Terperasan pulak aku der. Dah dua artikel pemukul bini buat der... Khas untuk aku der... Kalau tak betul kenapa dia panas der?

Aku cerita pasal dia pukul bini der... Tetiba dia kata dia tak pernah pukul anak dia der... Bila masa pulak aku sentuh anak-anak dia der? Kisah bini dia tinggalkan dia tu memang benar der. Kisah dia pukul bini dia tu pun adalah benar der... Kisah dia tinggal dengan awek Indon pun benar der.

Lepas bini dia tinggalkan dia der. Dia bersekedudukan dengan Minah Indon, tak lama lepas tu Minah Indon tu pun lari der... Tak tahan dengan perangai dia yang kuat mengepau duit der. Lepas tu dia tinggal dalam stor kawan dia di kawasan Bukit Antarabangsa der... Kenapa dia tak balik ke PPRT yang bini dia tinggal der di kawasan Ampang tu?

Hakikat der apa aku cerita ni. Semua orang yang mengenali APA ni tau siapa dia sebenarnya der... Dia ni der dulu suka lepak di Craven, Bukit Antarabangsa. Dia tunggu orang datang bantu dia berbekalkan cerita sedih der... Sama macam dia buat kat blog der. Nak tarik simpati der, dia akan buat apa saja cerita der.

Satu hari der, Tun Faisal sudah mendapat tahu yang ada seorang pemukul bini yang juga conman perlukan duit der. Tun Faisal pun dengan cargas dah jumpa si pemukul bini dan mengupah dia untuk menjadi blogger UMB der... Sejak dari tulah si conman ini telah mendapat nafas baru dan kepala si APA ni pun menjadi besar sampai cari pasal dengan semua orang der.

You got nothing to lose? Kau pikir aku ada ke der rugi? Kau tu mungkinlah rugi kalau si Tun Faisal tu tak suap kau duit... Kalau korang nak tahu, Blogger APA ni tak pernah pun jumpa Pak Lah... Dia hanya berurusan dengan seorang conman yang menjual nama PM dan TPM Najib masa tu der.

Dia anggap diri dia terer der... Kononnya semua orang perlukan dia dan dia seorang penulis yang hebat der... Agak gelak terguling aku bila dia cakap macam tu der... Dia lupa asal-usul dia... Blogger APA atau Blogger yang pernah kena pukul dengan Gomo ni dulu adalah Bouncer kelab dangdut dan juga kaki minum der... Lepas mabuk balik rumah pukul bini... itulah kerja dia der...

Dia kata nak keluarkan video yang anak dia cakap tak pernah kena pukul... Takpalah der.. Jangan heret anak anak pulak der... Temuramah bini kau, Janganlah pulak kau pakai minah indon menyamar jadi bini kau pulak der.. kita pun nak tengok apa kata bini kau der...

P/S: Walau dia dah jual blog tu, dia kata dia masih  lagi Admin der. Aku rasa keling mabuk minum tali merah lagi ada kelas dari kau der...siang malam asyik menipu der..haram der makan duit cara macam itu der..ingat der...umur dah senja dah tutup mata nanti, kat sana kena jawab der..

53 comments:

  1. Ini macam punye org,antar pegi myanmar je..org yg pukul bini ni sebenarnye bacul..takde telor..Kalu berani sama lelaki la..baru power..

    ReplyDelete
  2. Aku pun konpius nak percaya yang mana 1 :DD

    ReplyDelete
  3. Nak konpisu mende dol? APA bebal tu guna nama Pak Habib yang dalam pelarian sekarang ni. Anak Pak Habib masuk dalam sebab hina sultan Johor. Jadi kalau apa berkiblatkan pak habib then korang semua dah boleh agak le siapa apa ni sebenarnya

    ReplyDelete
  4. Men who abuse their wives should be shot dead. They don't deserve to live. Sekian.

    ReplyDelete
  5. dah la pukul bini lepas tu kaki todi? gila punya orang! Tun Faisal tuh xreti cari orang ke ha? asal dia cari orang-orang yang macam ni? eeuuww tade kelas! desperate sangat ke Faisal?

    ReplyDelete
  6. kahkahkah! Pak Habib pak habib! lawak lah kau! asal kau pelarian sekarang haa? bini kau keja kau ke sebab kau belasah dia? kahkahkah!

    ReplyDelete
  7. Pak Habib Kaki PauAugust 7, 2012 at 10:48 PM

    Yang bestnya, semua nama yang menjadi pujaan hati APA ni adalah kaki PAU duit. Mereka ni dari dulu, akan hantar cover buku dan tajuk pada orang yang mereka nak kenakan tu, komdian mereka akan mintak harga tertentu supaya buku ini tidak dicetak. Bila yang mahu diugut gagal penuhi permintaan penulis sebegini cerita mereka akan dikeluarkan. Bayangkan anak2 mereka dibesarkan dengan duit peras ugut der. Best tak?

    ReplyDelete
  8. Cili Padi, ada info tambahan sebelum dia menjadi bouncer di Kelab Dangdut. Dia ni juga pernah jadi salesman kereta 2nd hand. Memang kuat kencing orang dia ni. Salesman kereta la katakan. Kisah pasal Indon tu dan isteri dia tinggalkan dia tu memang betul bro, aku dok kawasan dekat rumah dia. Kita tahu apa yang berlaku. Dia ni memang malas nak kerja. Dia suka cari duit cara senang. Dia tipu Cili Padi. Blog tu masih dia jaga, dia saja nak cari glamer kata orang nak beli dan dia dah jual. Manusia macam dia ni memang ramai berpelesaran di negara kita ni. AKu pun tak tau apa yang Tun Faisal nampak kat dia ni. Lagi satu Cili Padi, sampai sekarang dia masih terima gaji bulan-bulan dari UMB. KJ pun tahu apa yang Tun Faisal buat ni. Sebab itu KJ lancarkan BN Youth Cyber Team, esok pelancarannya di PWTC. Join la Cili Padi

    ReplyDelete
  9. MCm gampang la mamat APA ni... mmg pukimak anak haram la.. nak mkn duit cepat reka cte mcm2 babi sondol la dia ni..... ptt la geng pakatn u[pah dia.. mmg kepakaran dia spin cte2 fitnah.... harap2 org x termakan la dgn fitnah mamat cibai ni

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. jantan dayus takde telur je yg biasa pukul betina...anjing kurap punya sial ni ptt mampos bwh lori je hidup pun menyusahkan org je

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. AKu pelik dengan pokemak ni, dia mengaku dulu dia blogger umno, pastu dia kata dia blogger bebas pastu dia kata dia sokong pakatan. Dalam banyak2 orang anwar dia tak pernah sentuh. Dia ni memang anjing kuat mengepau.

    ReplyDelete
  15. oit dasar sialan...apa masalah ko nak buat2 cerita wei..
    ko patut kecik2 mak ko bunuh ko cekik kasi mampus..
    besar-besar buat dajal dgn orang..
    ko 2 kan manusia yang bila mak ko tengok ko akan ckp kat bapak ko kenapa malam 2 aku tido cepat...
    bayangkan betapa tidak perlunya anda dimuka bumi ini hahahaahah

    ReplyDelete
  16. dia ni dayus pondan lah aku rasa sbb sendiri pun xde indentiti ada hati nk kutuk umno....dia tak pnh cite pasal anwar sbb tiap2 mlm dia dpt nafkah batin dr anwar sbb tuu lah dia jd pencacai negara

    ReplyDelete
  17. ishk2 dasar denggki laknat sungguh ko ini..
    nampak sangat ko menabur fitnah..
    ko sakit tang mana sampai nak sibuk hal hidup org lain sialan..ko 2 dah la xda arah tujuan hidup..
    ko penyokong umno dulu sekarang apa plak anuar sogok ko dah ke?????????

    ReplyDelete
  18. dia ni cite pusing2 mcm keling botol aku rasa dia ni mmg kaki putar belit lah wei.....tgk lah dia ni dulu kata lain skrg kata lain pening kepala aku ngan babi ni...perangai dah lah mcm sial menyusahkan org je...menyapah btl aku dgn sial ni dah lah kaki pukul lps tu byk bunyi lg ko ngan keling botol mmg takde beza

    ReplyDelete
  19. mampus kamu APA...
    langgar kamu dgn lori sampah..
    sampah masyarakat lagi baik dari ko..
    hahahaahahhaah

    ReplyDelete
  20. apa sial punya jantan.perangai macam babi.je nak fitnah-fitnah orang.
    lagi sial jantan ni kaki pukul bini.
    dasar jantan dayus....

    ReplyDelete
  21. APA dasar pondan bacoi..
    ketagih nak kena dgn anuar..hahahahah sebab 2 die curang dgn umno...

    ReplyDelete
  22. APA ni manusia paling celaka kat muka bumi ni.dia memang patut kena sebat dengan slipar ada taik lembu kat muka.

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. wei jantan xde telor,jantan dayus.
    pe brg pukul bini sial,kalau berani gado sama laki la sial.
    ingat lu tere sngt ka,ingat lu hebat sngt ka.
    dah la minum todi,pastu pukul bini.
    dasar jantan jalang xde telur,penipu tahap gaban punya jantan.
    mana si xde telur ni nk kutuk anuwar,tiap2 malam anuwar henjut dia sampai patah katil.
    hari2 anuwar bg dia minum air yg dihasilkan oleh adik kecilnye,tu yg jd giler

    ReplyDelete
  25. APA dgn babi sondol mmg tak dek beza lgsg!!
    dalah halau bini..dasar jantan dayus!! org mcm dia nie mmg tak layak lgsg ada binilah sbb dia nak laki je bkn prmpn..!
    anwar kn buah hati dia..!!

    ReplyDelete
  26. laki jenis apalah si APA ni
    kaki pukul bini.
    pengikot anuar semua perangai macam setan.
    memang dasar celaka punya orang.
    si APA ni memang gila punya orang.

    ReplyDelete
  27. BERTAUBAT LA WAHAI MANUSIA...
    BERTAUBAT LA KEJALAN ALLAH...

    CACI MAKI FITNAH DAN SUMPAH SERANAH KAMU AKAN DIADILI DI HARI KIAMAT..

    ADAKAH KAMU ORG ISLAM?
    ADAKAH KAMU MENDIRIKAN SOLAH?
    ADAKAH KAMU BERPUASA?
    ADAKAH KAMU PERCAYA ALLAH ITU ADA?
    ADAKAH KAMU PENGIKUT SUNNAH WAL JAMAAH?
    ADAKAH KAMU PERCAYA SYURGA DAN NERAKA?
    ADAKAH KAMU ADA HARI PENGADILAN?
    ADAKAH KAMU PERCAYA HIDU SESUDAH MATI?

    BERHENTILA DARI MEMFITNAH DAN MAKI HAMUN SERTA SUMPAH SERANAH!!!
    BERHENTI LA DARI MENGAIBKAN SESAMA SEDARA KAMU!!

    WAULAH'UALAM

    ReplyDelete
  28. APA bangsat babi pukimak haram jadah la mamt ni... latar belakang pun dah x betul ada hati nak burukkan org.. mmg babi ;la perangai mcm haram jadah ni......

    ReplyDelete
  29. woi APA!!! lu apahal buat2 cite mcm keling jer aku tgk..
    kau dgn ular klu jmpakn kasi katuk kau bg mati dulu..
    dasar jantan tak guna lgsg!

    ReplyDelete
  30. mane tak meroyan bro! nak jaga tun Faisal tuh! lagipon APA ni kan anak ikan si Anwar... memang dia kan ikot jejak langkah snuwor dajjal tu ler..sebab tu der pukul bini der..kalu korang tengok blog dia, dia letak gambar family dia konon.. bpk itam xpasal2 semua anak-anak dia puteh dan cun! tang mana datang putih dan cun? isteri mungkin la putih tapi tadela cun mane (cun lagi la daripada APA tu).. tibe-tibe tengok anak-anak dia semua lain teruslah daripada dia! kalau nak kata yang seorang tu saja anak dia aku percaya.. yang lain semua penipuan! mungkin dia ambil gambar saudara mara dia ke.. orang kaki botol yang suka pukul perempuan ini patut x wujud tapi sejak dia jadi anak ikan Anwar la katakan, tu yg porak pernada hidup! butoh la APA! dayus celake anjing pakatan!

    ReplyDelete
  31. melampau ni beb! dah la kaki pukul, lepas tu kuat ugut pulak tuh! dah tu kuat mengepau beb! kimak tol APA ni! orang-orang macam kau yang merosakkan generasi sekarang dan akan datang dengan fitnah dan tohmahan engkau! dah la pemalas xnak cari kerja! mengharapkan bini lepas tu ada hati pukul bini kau!!! ada hati pergi **** minah indon lain! gila dayus bacul haram jadah APA!

    ReplyDelete
  32. APA NI TENGAH SANGAP KOT, SEBAB TU CARI PASAL NO MONEY TO BOOK PELACUR N MINUM ARAK SEBAB TU MEROYAN TAK HABIS.

    ReplyDelete
  33. APA babi ni sepatutnya buang aje jauh2 dari Malaysia supaya takde haramjadah mcmspesis APA. dahlah bodoh nak mampos kaki betina dan suka minum arak.lepas pakai betina pukulmacam anjing pulak,binatang pun tau sayang lepas main bkn mcm APA babi ni.

    ReplyDelete
  34. Anon pakai nama ISLAM tu sah2 APA sendiri tu, selama ini dia kutuk sana kutuk sini, buat fitnah ikut suka hati mak bapak dia je kan? ekarang Allah balas kkau dengan menghantar blogger tak ternama ni ha untuk dedahkan kau siapa sebenarnya wahai APA!

    Anon Islam, kau tanya diri kau dan tengok balik segala posting apa yang memaki hamun pemimpin negara sebelum ini. Jangan gunakan agama untuk cover diri sendiri APA! Kat dunia lagi kau dah kena ni. Kat sana nanti tak tau la macamana

    ReplyDelete
  35. APA pukimak ni selalu kutuk blogger2 otai. Dia kata blogger2 otai makan duit. padahal dia yang kuat makan duit then dia tuduh org laen. Taktik lapok la ko pakai ni APA. Ko sama cam Anwar tuduh org laen buat jahat tapi ko sendiri yang buat. Ptuuiihhh aku tak akan percaya apa pun cerita kau lagi lepas ni

    ReplyDelete
  36. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  37. APA nie mmg sial byk cite pasal APA yg aku dgr xde satu pun yg elok...thanks cili padi kerana bongkarkan cite APA...org2 mcm nie xleh bg muka...nampak sgt APA sangup buat ape saja demi duit...itu yg xpernah nk kutuk anwar takut xdpt main belakang kot

    ReplyDelete
  38. APA NI MEMANG HARAMJADAH SUKA BUAT FITNAH UTK ORG SEBAB TU PAKATAN BAYAR KAU APA,LIDAH BERCABANG MACAM PARIYA.DENGAN ADANYA ORG MCM APA NI HBS NEGARA AKU NANTI JADI PORAK PERANDA DGN SPESIS APA YG HARAMJADAH SUKA HATI MAK BAPAK DIA AJE NAK FITNAH. JAGA DIRI SENDIRI DULU SEBELUM KAU APA BUAT HAL DGN ORG. DAHLAH PAKAI BETINA LEPASKAN HAWA NAFSU KAU YG GILA APA, LPS TU NAK PUKUL BETINA TU MCM BINATANG. MEMANG PERANGAI KAU APA MCM ANJING.

    ReplyDelete
  39. Kalo korang tengok muka si APA ni macam Indon buat siling lepa la, dia ni aku dengar orang Madura, Indon mari punya. Dah le rupa buruk, perangai lagi buruk

    ReplyDelete
  40. APA the kaki pukul bini is here by using the name ISLAM untuk cover malu kena bantai dengan blog baru. Sedihnya APA

    ReplyDelete
  41. dah lah APA ni hidup dgn mkn benda haram... mmg anak haram la APA dapat... babi2 pukimak haram jadah ni patut ghantar ke soimalia tu.. biar kena seksa dgn askar kat sana baru padan muka ... dasar pukimak yg x mengenang jasa .. silapharibulan negara aq pun ko jual kan.....

    ReplyDelete
  42. mcm mana la rakyat kina bersatu klu mamat2 yg berfahaman sesat mcm APA ramai kat negara kita ni.. dahlah suka bawak fitnah yg x tentu pasal pastu ada hati nak kaut duit melalui cara tu.. malulah ckit wei.. takkan ko nak bg anak bini mkn dgn duit haram yg ko dapat tu... x malu ke... haram jadah babi betullah...

    ReplyDelete
  43. Mamat al habib ni regim lama yg tergulong low class mentality..maklumlah failed LCE..sekolah sampai form3 saja..tapi pandai berlagak dan good actor... tengok aje si anaknya yg sejenis low class mentaliti..malas kerja...nak makan pau aja kerjanya...bikin malu orang arab aje...

    HPerancis

    ReplyDelete
  44. APA nie mmg sial byk cite pasal APA yg aku dgr xde satu pun yg elok...thanks cili padi kerana bongkarkan cite APA...org2 mcm nie xleh bg muka...nampak sgt APA sangup buat ape saja demi duit...itu yg xpernah nk kutuk anwar takut xdpt main belakang kot

    ReplyDelete
  45. kimak punya APA nie...lu ingat lu sapa der nak fitnah2 orang lain der...lu sendiri pow tak betol lagi...pukul bini...pe kejadah sial jantan der...dayus sial anjing keparat nie der....lu bikin malu lu punya diri sendiri der...anak haram macam nie patut botak kan kepala bagi bogel bawak berarak sampai batu cave pastu campak dalam api....macam nie je cara untuk ajar anjing2 macam nie....

    ReplyDelete
  46. APA nie mmg bacoi la....pkl bini....dah noob tuh noob la nak g balun bini ang watpe?
    bpk sumpah bodo sial ko ade ke gi pukul bini APA nie ptut kne bakar idup2

    ReplyDelete
  47. APA nie mmg bangsat mcm binatang....pukui bini hang pt apa?
    minum plak tuh
    ko ie bodoh ape?
    dah blog ko x femesy sudah la ko nk pukul bini ko mcm tuh knp?
    sumpah bangsat sial

    ReplyDelete
  48. Hang nie APA mmg ptut kne kurung aje.....ko tau bini ko tuh ptut ko belai dan jage elok2 tapi nie ko pkl die mcm binatang watpa?
    bgus cilipadi kerana mendedahkan perkara nie!!
    dia patut di sula!

    ReplyDelete
  49. (menjadi bouncer di Kelab Dangdut. Dia ni juga pernah jadi salesman kereta 2nd hand. Memang kuat kencing orang dia ni. Salesman kereta la katakan. Kisah pasal Indon tu dan isteri dia tinggalkan dia tu memang betul)

    MMG dasar JAnTAn DayuS APA BabI sial nie!!
    mmg mcm nie La perangai dia!
    kurang hajar tahap to the max + bengap susu berlebihan
    mcm nie suami?
    ptut mati jela

    ReplyDelete
  50. Siap kau Cili Padi, esok gang2 dia Anuar Reform, YY dan gang2 umb akan serang kau. Mereka suka pertahankan si pemukul bini dan penipu yang kuat maki Pak Lah ni. Walau apa pun, aku tabik kat ko sebab berani dedahkan perkara yang sebenar. Memang betul pun apa kau cerita ni. Aku ni kenal si APA ni. 1 sen takleh pakai, sekdar jadi anjing suruhan dengan upah yang murah boleh le

    ReplyDelete
  51. APA APA pun Buat APA bulan-bulan posa ni kita dok maki hamun sesama Islam. Janganlah kamu mendedahkan aib saudara kamu semoga Allah akan melindungi aib kamu diakhirat nanti. APA kata kamu sama-sama menasihati saudara ini balik kepangkal jalan, berilah walau sedikit tarbiyah dan dekatilah ia dengan kasih sayang. Caci dan cela tidak akan dapat mengubah sikap sesiapa malah akan menghitamkan lagi hatinya ddan mengeruhkan suasana.

    ReplyDelete
  52. AKu tak Apa aka APA, bila kena batang hidung kau terus cerita pasal aib ya? Bila kau bukak aib orang, fitnah orang dan mengadu domba tak ingat pulak kau ya APA? Sudah la APA beruk muka Indon lepas siling. Toksah berlakon. Semua tahu siapa kau sebenarnya. Bangkai yang wajar dibongkarkan. Tahniah Cili Padi. Memang pedas

    ReplyDelete
  53. berapa byk der la der...

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH