Friday, October 18, 2013

Panas! Peliwat bagi khutbah woi!



Macam mana peliwat ni boleh bagi khutbah pula? Apa kelayakan dia nak bagi khutbah? Diri sendiri pun tak betui boleh pula bagi khutbah kat orang. Dah terang-terang ada video berzina dibiarkan dia bagi khutbah? 

Apa nak jadi ni? Memang nak kena bala ke apa? 

18 comments:

  1. Bala la menanti...bodohnya

    ReplyDelete
  2. Petanda dunia akhir zaman... pabila makhluk tidak bermoral dimuliakan...pandangan ulama diabaikan...

    ReplyDelete
  3. Yup, mmg dh tertulis di akhir zaman manusia yg hina (tidak bermoral) di angkat menjadi pemimpin..so, anwar nie la salah satu contoh..

    ReplyDelete
  4. only in malaysia...peliwat diangkat dan dijulang tinggi...dan dimuliakan sampai diberi peluang baca khutbah jumaat..punyalah suci peliwat di malaysia...

    ReplyDelete
  5. Ya Allah, berani betul si DAJAL-disyaki-HOMO bagi Khutbah Jumaat - apa BALAnya ini! Tapi apahal si PENYAMAQ- PENAKUT-muka-menggerunkan ini dilapurkan, tak pula berani berdebat dgn. Ustaz Fathul Bari, lihat di artikel BERNAS Sebastian Phiu Abdullah - http://sebastianphiu.blogspot.com/2013/10/anwaribrahim-takut-berforum-dengan.html,
    @anwaribrahim Takut Berforum Dengan @ustazfathulbari Di Adelaide, Posted by Sebasatian Phiu Abdullah Posted on 21:31:

    Sebastian Phiu: Anwar Ibrahim dikatakan takut berforum dengan Fathul Bari yang baru-baru ini terpilih menjadi Exco Gerakan Pemuda UMNO Malaysia juga dalam masa yang sama menerima undi tertinggi ketika pemilihan yang lepas.

    Ini bukan wa kata. Ini student Adelaide Australia sana yang kata ma. Lu olang baca ini dia punya tulisan dalam dia punya blog. Anwar Ibrahim belani cabar olang tak pandai ciakap saja ma. Mereka baru plan mau buat forum di Adelaide sana ma. Tapi Anwar Ibragim reject ma. Takkan Anwar Iblahim takut ma. Ceh, talak guna punya Anwar Iblahim. Pinakut punya kaki. Dengan China Doll lu belani la. Haiya..!!!

    Sebelum ini Anwar Ibrahim asyik ajak orang lain berdebat. Sana debat sini debat. Tapi bila orang ajak dia berforum saja, bukan debatnya pun adoi tapi dia lari pulaknye adoi. Lu mau lali mana, semua olang sudah nampak pun lu punya itu pun adoi. Khutbah jumaat boleh bagi ma, lagi manyak eksyen selupa olang alim ulama punya olang tapi apa pasat takut forum ma..?? Wayang punya olang. Ceh..!!!

    Sikalang cuba lu ciakap lu belani ka talak belani forum / debat sama Fatul Bari. Lu sikalang ciakap tengok..!! …..

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  6. dia bukan sukak polum polum lebat lebat ma la sukak polum liwat ma - lu pun boloh ma tak kinal olang

    ReplyDelete
  7. Dikatakan akhir zaman nanti, Penzina, perompak, dan manusia2 yang terlibat dengan macam2 maksiat boleh kita jumpa dalam masjid. Masa muda dulu, aku pun merasa hairan dan tertanya2 macam mana pula orang2 macam ini masih nak kemasjid. Sekarang baru aku sedar iniadalah fenomena yang berlaku bukan saja diMalaysia tapi diseluruh dunia. Manusia2 yang pura2 Islam, berjubah dan berserban tapi sebenarnya adalah ejen2 Syaitan yang nak menyesatkan umat Islam dengan menyelewengkan ajaran Islam dan menyuntik fahaman2 baru yang sesat dan menyesatkan.

    Semoga Allah lindungi kita, anak2 kita dan keturunan kita semua dari dipengaruhi oleh golongan ini.
    Aamiin

    ReplyDelete
  8. kopiah pun tak pakai, apa kejadah nie??

    ReplyDelete
  9. Dah tau orang ini bawa fahaman pluralisme dan liberalsme....dah tau orang ini mengamalkan budaya kaum Nabi Lut yang DILAKNAT oleh ALLAH s.wt. Kenapa masih nak imamkan orang macam ini???
    Selagi masih ramai orang Islam yang nak angkat orang mcam ini jadi pemimpin, menjadi imam maka tunggu saja bala dari ALLAH. Tunggu satu lagi Tsunami!!!

    Memang sahih statistik yang menunjukkan orang Malaysia ramai yang sakit jiwa!!!

    ReplyDelete
  10. Aku bukan nujum atau punya karomah atau ahli sufi, tetapi aku yakin dalam masa terdekat ni puting beliung yg tak pernah ada akan datang ke kawasan itu ataupun bala dahsyat bentuk lain akan diturunkan oleh Allah SWT khusus kepada kawasan itu. Tak caya! Tunggulah......

    ReplyDelete
  11. Tengok komen-komen ni betullah kata Dr M, bumiputra tak ada kualiti. Setakat belajar paling tinggi pun ITM. Membaca malas, jadi mengalir air lior tenganga je mulut dengar fitnah TV3. Paling kuat pun pandai baca Utusan Msia. Memang otak terkongkong. Patutlah orang Melayu mundur paling ramai terpaksa tadah tangan mintak sedekah BRIM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi yg tak fitnah haramkah? meloyakini? babiherald? thebabiedge??? Ini semua raja fitnah raja spin nombor wahid, mereka tidak segan silu mengemukakan nama-nama phantom untuk menyokong fitnah. Aku rasa kau ni pandai orangnya tapi pandai membuat kesimpulan bodoh! pandai hanya kerana pelaziman.....

      Delete
  12. Sokong anon 23 oktober 7.33pm di atas.

    Typical penjilat pakatan harami yg suka megata orang lain bodoh hanya merekalah yg pandai dan juga mereka gemar membuat kesimpulan dangkal. Pada hal sebenarnya penjilat harami lah yg ngok, tak guna akal sendiri untuk menilai baik buruk sesuatu perkara dari pelbagai sudut dan hanya berdasarkan persepsi yg sengaja diwujudkan dan ditanamkan dalam kepala hotak penjilat harami oleh pemimpin mereka yg kuat memfitnah. Andai seperti inilah sikap mereka maka serupalah seperti melatih haiwan dengan cara pelaziman tingkahlaku......

    ReplyDelete
  13. Hahaha yang Dr M kata tak ada kualiti itu adalah orang seperti Anon 5:26 dan yang sejenis dengannya.... orang putih pun ketawa tenguk kebodohan mereka tak dapat bezakan antara fitnah dan fakta.

    ReplyDelete
  14. Kasihan yang dengar khutbah tu...

    ReplyDelete
  15. orang yang komen kat atas semua nya bodoh. orang yang percaya pada fitnah semuanya kawan dengan iblis. kau orang kat atas nama aje islam tapi semuanya pengikut iblis . tuduh dengan bukti tak terang.. haram jadah hampa semua ..............

    ReplyDelete
  16. Heheh anon 11:06 ni anwar kot? Atau nurulizzah

    ReplyDelete
  17. Respect la anuar.. jauh beza dgn ahjib!

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH