Sunday, June 1, 2014

Inilah punca Barisan Nasional menang di Teluk Intan!

video

Inilah antara keyplayer untuk memenangkan Parlimen Teluk Intan. Dari awal lagi, dia masuk ke semua estet,  ladang and dimerata ceruk yang orang taknak masuk. MIC patut malu dengan dia der, apa MIC buat? Kaum India selama ini ditinggalkan MIC di Teluk Intan.

Tahniah kepada DS Azeez, kerana hasil usaha beliau telah membawa banyak undi orang india kepada BN. DS Azeez juga telah berjanji untuk jadikan Teluk Intan sebagai daerah angkat beliau. Kalau lu orang tengok cara dia cakap sebijik macam rajinikhant der!

17 comments:

  1. DS AZEEZ ANUGERAH ALLAH SWT. SYABAS

    ReplyDelete
  2. Tabik besar aku pd Dato Azeez..!! Di Baling pun org suka dia.. di Teluk Intan dia boleh tarik hati org India.. org mcm ni yg kit amau dlm UMNO. Syabas Dato Azeez!!

    ReplyDelete
  3. Mana MIC pigi??? Mcm mana UMNO n MCA boleh bekerjasama dgn GERAKAN utk PKR Teluk Intan, MIC boleh hilangkan diri???? Sudah tiba masa utk bagi kata dua pada MIC. Jgn main2... jgn main wayang keling kat sini. Buat kerja n kerja utk rakyat

    ReplyDelete
  4. bila bn menang.. uni cina meningkat.. undi india naik.. dan diberi lah oleh kerajaan mcm2 untuk mereka.. hingga bn dan umno lupakan tentang undi org melayu dan bumiputra yg meletakan mereka sebagai kerajaan sejak dari dulu lg.. bahkan dlm pilihanraya yg lepas apa bila berlaku tsunami pengundi cina dan india.. undi org melayu dan bumiputra juga yg telah menyelamatkan mereka.. tp dibls dgn apa... dibls dgn bantuan jutaan ringgit kpd sekolah2 cina dan tamil.. bahkan ketua pemuda umno menafikan berlaku tsunami pengundi cina dan india..

    ReplyDelete
  5. SUBTITLE PLEASE..HEHE

    ReplyDelete
  6. Aku pun makin berkenanlah dgn stail dia. Banyak cakap banyak kerja..

    ReplyDelete
  7. NAsib baik Datuk Azeez ada... Mana MIC??? Harap MCA, Gerakan dan UMNO aje full swing. Mana MIC punya contibution??? Nanti mulalah pengundi di sana beralih angin... Kekalkan angin n momentum, Datuk Mah. The ball is in your court now

    ReplyDelete
  8. Yup..ada juga dengar yang dia ni bagus orangnya. Kita perlukan orang seperti beliau untuk memimpin orang muda. Keberanian dan kesungguhan yang dipamerkan memang dapat memberi contoh yang baik kepada pemuda umno khususnya dan yang lain2 amnya

    ReplyDelete
  9. Dato Azeez adalah aset UMNO yg patut dijaga dan diberi peluang dlm kabinet ds najib selepas ini..

    ReplyDelete
  10. Lantik dia jadi Presiden MIC.

    ReplyDelete
  11. DS seri Azeez have a very DASAT pny rekod di Bahagian Baling. Sapa yg tahu rekod ini akan kata no wonder parlimen baling dapat balik kat BN walau lawan dia kat sana ialah BEKAS IMAM BESAR MASJID NEGARA DARI PAS tapi kecundang kat tangan Azeez. Rekod apa dia buat?? Call aku kalau nak tau.

    ReplyDelete
  12. Gua pun Mamak jugakJune 11, 2014 at 4:22 PM

    Apa ni, gila ke? Apahal mamat ni jadi pemimpin UMNO? Bukan ke dia patut masuk MIC.

    ReplyDelete
  13. Dia pun keling........elok le tu. Melayu jgn cepat memuji.......tengok dulu.......nanti esok2 kalu tak dapat apa dihajati.......apa dia akan buat......sama le mcm Al Juburi......keling tu ular.......kalu dah ular tu ular jugak....Azeez sepatutnya menjafi ahli MIC.

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH