Wednesday, April 24, 2013

Panas! Bilik Gerakan Barisan Nasional Nibong Tebal di Bom!


Puak Pakatan Haram sudah mula menunjukkan keganasan yang melampau. Lepas satu, satu keganasan dibuat mereka.

Kira-kira jam 10.15 malam tadi, Bilik Gerakan Barisan Nasional di Nibong Tebal, Pulau Pinang dikejutkan dengan satu letupan. Letupan tersebut berlaku di belakang khemah yang mengakibatkan seorang pengiring calon BN tercedera. Insiden berlaku ketika Pengerusi Gerakan,Datuk Dr Teng Hock Nan sedang menyampaikan ceramah. Polis sedang menyiasat punca kejadian.
-Sumber


Apa terdesak sangat ke pakatan oi? Aku tahu ler korang mengelupur sebab korang nak terkubur dah, Tapi ni sudah melampau. Gua nasihatkan petugas semua kena lebih berhati-hati dengan puak pakatan ni.

5 comments:

  1. layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  2. bom la sangat..dah sendiri malas, buang sampah merata..

    ape kejadahnya, time tu nak buat program, sampah dibiarkan bertimbun?

    ReplyDelete
  3. aku masih khuatir.... adakah ini konspirasi UMNO/BN nak buruk2kan PR?

    SB selalu buat kerja provokasi jahat ni..... taktik lama nk reverse psychology pengundi.

    ReplyDelete
  4. bior lah polis siasat.. dlm politik memang kaya dengan bersangka2. dah tentu pembangkang cakap lakunan UMNO... itu skrip macam pernah dengar je..

    ReplyDelete
  5. Umno ikut perasaan sbb nk kekal mandat,sampai sanggup main bom2 ni.Itu bukan permainan..itu nak membunuh..bhaghal!!!.keharusan dlm politik pun tak boleh sampai begitu.

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH