Tuesday, April 16, 2013

Ini Buktinya Stopa Ali Perlakon Video Seks!

35 comments:

  1. VIDEO SEKS MUSTAFA ALI: JANGAN LUPA, KAMI YANG PERTAMA DEDAHKAN


    SUKACITA dimaklumkan, Suarapakatanrakyat.com adalah laman web pertama yang membuat laporan akan kewujudan video seks membabitkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, Mei tahun lepas.

    Artikel tersebut boleh dirujuk DI SINI

    Kami telah beri amaran yang cukup lama, hampir setahun kepada pemimpin PAS untuk mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas kumpulan tertentu dalam PAS yang menerbitkan video ini, tapi tidak dipedulikan. Maklum sahajalah, website kecil, tidak ada nama dan tidak terkenal pula.

    Tapi sekarang bila video itu tersebar, apa kata PAS?

    Kami ingin sekali lagi mengingatkan PAS supaya mengambil tindakan segera kepada kumpulan pro Kamarudin Jaafar yang menerbitkan video tersebut, yang mana kami dimaklumkan, identiti masing-masing diketahui pimpinan tertinggi PAS.

    Kami tidak mengatakan Kamarudin Jaafar terlibat, kami katakan kumpulan yang pro kepadanya.

    Kumpulan ini bahaya, kerana mereka bukan sahaja mempunyai video seks membabitkan Mustafa Ali, bahkan pemimpin-pemimpin lain PAS yang ada kecenderungan seksual yang tidak boleh dikawal ini.

    Apa sekalipun, PAS tahu tentang kewujudan video ini tapi tidak mahu mengambil apa-apa tindakan, baik kepada Mustafa Ali, mahupun kepada kumpulan yang berusaha keras membuatnya.

    Inilah yang suarapakatanrakyat.com kesalkan sangat. Kegagalan PAS bertindak dengan lebih awal, telah menyebabkan imej Pakatan Rakyat teruk tercemar

    ReplyDelete
  2. MAKLUMAT VIDEO SEKS MUSTAFA ALI SENGAJA DIBOCORKAN PADA PIHAK UMNO – SUARAPAKATANRAKYAT>COM


    PENULIS sebenarnya tidak begitu gemar menulis perkara yang bakal didedahkan di bawah ini kerana ianya jelas tidak akan membantu perjuangan Pakatan Rakyat dan parti komponennya mencapai kemenangan dalam pilihanraya umum yang akan datang.

    Tapi demi matlamat perjuangan yang lebih besar, penulis rasa terpanggil untuk mendedahkan perkara ini sebelum ianya menjadi barah yang bakal memusnahkan Pakatan Rakyat dari dalam.

    Sumber memaklumkan kepada penulis akan tindakan segelintir pemimpin dalam PAS (yang biasa digambarkan UMNO sebagai golongan ‘Anwarinas’), yang mengugut Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustapha Ali dengan ugutan berbaur ‘pendedahan memalukan’ untuk memaksa beliau memberikan sokongan kepada ketua Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

    Pada pemerhatian golongan ini, Mustapha Ali adalah satu-satunya pemimpin kanan PAS yang masih tinggal serta tidak sehaluan dengan perjuangan Anwar dalam Pakatan Rakyat setelah Hasan Ali (dipecat) dan Nasharudin Mat Isa (dikalahkan untuk jawatan Timbalan Presiden).

    Malah dikatakan bahawa Mustapha Ali secara terbuka menolak Anwar sebagai ketua Pakatan Rakyat tapi hanya bersetuju Anwar sebagai Perdana Menteri, jika Pakatan Rakyat berjaya menguasai Putrajaya dalam pilihanraya umum akan datang.

    Tindakan Mustapha Ali dilihat bakal menggagalkan kesatuan dan kesepaduan Pakatan Rakyat sebagai sebuah komponen politik yang mampu memberikan cabaran kepada Barisan Nasional (BN) dalam pilihanraya akan datang. Apatah lagi bila Mustapha Ali juga mempunyai pengaruh yang besar terhadap Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

    Maka itu golongan ini berpendapat, sesuatu perlu dibuat agar Mustapha Ali akan sentiasa mengikut telunjuk mereka dan pendekatan yang dipilih ialah dengan memanipulasi ‘kelemahan’ Setiausaha Agung PAS tersebut.

    ‘Kelemahan’ Mustapha Ali yang disebutkan di atas itu ialah merujuk kepada ‘kegemaran’ pemimpin tersebut menggunakan khidmat China Doll.

    Difahamkan bahawa banyak maklumat mengenai aktiviti ‘gelap’ Mustapha Ali ini telah diketahui dan kini menjadi bualan panas di kalangan pemimpin tertentu dalam Pakatan Rakyat.

    APATAH LAGI BILA PENULIS MENDENGAR, SEBAHAGIAN DARIPADA MAKLUMAT INI TELAH DIBOCORKAN DENGAN SENGAJA KEPADA UMNO UNTUK DIGUNAKAN DALAM KEMPEN PILIHANRAYA UMUM AKAN DATANG, BERTUJUAN MENAMBAHKAN TEKANAN KEPADA MUSTAPHA ALI.

    Disebutkan juga bahawa, jika Mustapha Ali masih berkeras menolak kepimpinan Anwar, golongan ini akan memastikan semua media PAS tidak mempertahankan beliau dalam menghadapi serangan dari UMNO tersebut.

    Itulah strateginya yang telah dirancang golongan berkenaan dan disampaikan kepada penulis. Sejauh mana benarnya dakwaan ini, penulis tidak pasti.

    Walaupun penulis mengalu-alukan sokongan tidak berbelah bagi dari parti komponen Pakatan Rakyat terhadap Anwar, itu tidak bermaksud penulis ‘redha’ dengan pendekatan seumpama ini.

    Penulis pernah merasa sendiri jerit perit mempertahankan Anwar dalam finah video seks yang didedahkan Trio Datuk T dahulu, dan penulis tidak mahu ada lagi pemimpin Pakatan Rakyat yang berdepan dengan situasi yang sama.

    Dalam masa yang sama juga, penulis menggesa Mustapha Ali tampil dengan kenyataan menafikan ada terlibat dalam perbuatan seumpama itu, dengan kadar yang segera kerana setelah mendengar sendiri dari sumber, penulis yakin ada asas untuk beliau menjawab.

    ReplyDelete
  3. Orang memang tahu sekarang parti PAS ni siapa.
    Kaum yg menjual nama Allah kpd puak Kristian
    Kaum yg tidak akan melaksanakan negara Islam.
    Kaum yg tidak akan melaksanakan Hukum Hudud.
    Kaum yg kuat seks kerana hari2 dihidangkan dgn iklan2 ubat2 kuat seks dlm Harakah.
    Kaum yg sapu bini orang.
    Kaum yg jual balak kpd Cina2.
    Kaum, yg buat ladang rakyat utk kaum asing.
    Nescaya, PAS akan kcundang di PRU13 ini.
    Takbir 3X
    Kecuali jika Melayu mudah lupa ..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. SETUJU SANGAT

      Delete
    2. CAK CAK CAK.....BETUL KATA CICAK......SETUJU SANGAT2....

      Delete
  4. Senarai Calon Barisan Nasional Seluruh Negara (Kemaskini):

    http://notakanan.blogspot.com/2013/04/senarai-calon-barisan-nasional-kerusi.html

    ReplyDelete
  5. orang gila susah utk menjadi baik tapi org baik banyak membuat perangai gila....

    ReplyDelete
    Replies
    1. SALAM....SEPATUTNYA KITA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA PERLU BEBAS BERSUARA....TAK PERLU PILIH KASIH....TETAPI APA YANG AKU NAK JELASKAN DISINI...KEBEBASAN BERSUARA DISEKAT OLEH PARTI PEMBANGKANG....BILA KITA BERSUARA ....MEREKA MENENTANG....BILA KITA BERKATA...MEREKA GUNA BAHASA KASAR....BILA KITA BERDEBAT MEREKA AJAK PERBALAHAN....DAN YANG TERBARU...BILA KITA BERDEBAT DI ARENA ' IT ' INI... PADA MULANYA MEREKA BERDEBAT...TAPI BILA NAMPAK KELEMAHAN SUARA MEREKA...NAMPAK MEREKA DAH GAGAL MEMPERTAHANKAN FAKTA MEREKA....MAKA...MEREKA CEPAT2 ' REMOVE' APA YANG DAH TERTAIP DI DALAM INI....ADAKAH INI DINAMAKAN ...PEMUTAR BELIT FAKTA?....MENIDAKKAN APA YANG BENAR...MENGIYA APA YANG SALAH....

      Delete
  6. hidup melayu!bersatu melayu...tolak pas!! Petualang bangsa!Allahuakbar!

    ReplyDelete
  7. hadi kata atopa ali sakit, solat pun duduk, mana boleh wat aksi cam tu.
    Pengikut hadi semua caya. aku tak heran ..sebab pengikut hadi boleh di samakan dengan pengikut ayah pin..apa kat ketua semua betul..

    ReplyDelete
  8. Dari sudut politik, Hadi kelihatan betul bila terus menuduh UMNO sebagai dalang malah membela Stopa dengan memberi gambaran beliau sudah tua, sembahyang pun sambil duduk je dan lutut Stopa dah jam.

    Dari sudut agama, Hadi seharusnya berkata benar, dan sewajarnya meminta siasatan lanjut dibuat. Kalau terbukti Stopa salah, hukumlah dia sebagaimana sepatutnya mengikut undang-undang yang ada.

    Jadi kita pun musykil kaedah yang Hadi guna kerana beliau masih selesa untuk melihat isu ini semata-mata dari sudut politik. Bab agama beliau kesampingkan. Dulu Hadi waktu mengganas dengan Hukum Hudud dan Kafir-mengkafir, nada Hadi macam anjing gila.

    (Pak Lang)

    ReplyDelete
  9. itu masa solat tapi tahap kejantanan kat bilik tido, hardy boy tahu jugak ker??


    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, hardy boy? 3 penyiasat tu

      Delete
  10. salam2all,

    masalah tangga rumah?

    Tegang lebih lama, promosi kapsul herba pacak langit rm100 utk 3 botol, klik di bawah untuk keterangan lanjut.

    kapsul herba pacak langit tegang lebih lama

    ReplyDelete
  11. Allahu Akbar!!!. apa lg nk disangkal oleh pencachai PAS???

    !unjukanlah ya Allah pd semua Muslimin bahawa PAS parti penjaham, penyesat dan penghina Islam dan semoga PAS dilaknat Allah dan dijauhi dr berjay amemerintah dan mempengaruhi rakyat!!

    ReplyDelete
  12. Suara sama tu!!

    ReplyDelete
  13. Allah maha kaya..kebenaran akan terselah juga..tidak ada yang boleh atasi kuasa allah..apakah sumpah mereka kepada umat yang lain memakan diri..apakah hajat mereka melihat kemusnahan orang lain menimpa diri sendiri..siapa mereka yang mengaku terlalu suci..ingatlah kita hanya hamba allah sahaja

    ReplyDelete
  14. PAS adalah parti yang pandai bercakap.membuat fitnah dan maki hamun orang yang tak sehaluan dengan mereka.PAS perlu di bogelkan apa yang tak elok dilakukan pemimpin mereka.

    ReplyDelete
  15. Ini lah gara2 terlampau banyak iklan ubat kuat dalam Haramkah...kah kah

    ReplyDelete
  16. Pertama Video seks ini TIDAK MEMBUKTIKAN apa2, stakat video mcm ni mudah sgt nk dibuat dgn teknologi sedia ada. Boleh jadi REAL bole jadi REKAAN. Maknanya bukan pasti. Tapi yang PASTI tujuan penyebaran video ni adalah untuk MENGAIBKAN orang. So kalo rasa anda kalis api neraka sebarlah banyak2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro kenal x org ni?org ni kata boleh...so cmne ni bro?

      Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
      -DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009-


      Haji Hadi berkata:

      "Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

      Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

      Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

      Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

      Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini."
      Haji Hadi Awang

      Presiden PAS

      Delete
    2. Kalau boleh di reka video sebegini rupa, sudah tentu kita sudah menonton video seks PM, TPM dan ramai lagi.

      Delete
    3. kena setempet anonymous 6.57

      Delete
    4. No reka2 this is for real..tepok dada tanya selera. Dah msk untok hubby dan anak2 megadap kompuyer kang somi jadi mcm stopa pulak

      Delete
  17. Memang teknologi buat buat video macam tu tetapi teknologi juga boleh buktikan video itu tulen atau telah diedit . Boleh hantar pada pakar ict dalam negara atau luar negara... Ada berani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade teknologi boleh buat video camtu? Anda prof dari universiti mane? Universiti syok sendiri?

      Delete
    2. Nak tau video tu tulen ke tak, suruh la polis ke SKMM ke atau sesiapa yang layak hantar ke luar negara untuk dikaji ketulenan video. Dan sebelum nak suruh polis bertindak, suruh la stopa ali bertindak terlebih dahulu, pi buat repot polis kerana nama dia yang terpalit dalam skandal video seks bersama wanita dalam bilik hotel tu. Kalau setakat suruh orang tu, orang ni buktikan kesahihan video tu tak payah la. Suruh stopa ali buat repot polis. Berani ke dia?

      Delete
  18. Begitulah sikap manusia yang merasai dirinya begitu dalam ilmu agamanya walhal habuk pun tarak. Sekiranya Hj Hadi ikhlas dalam memperjuangkan ISLAM maka wajib bagi dirinya mengarahkan siasatan terperinci dilaksanakan bagi memastikan ketulenan video tersebut namun apa yang kita lihat adalah kebodohan beliau dalam menyelesaikan permasalahan berikut dengan menuduh UMNO sebagai dalangnya. Kalau perkara ini tak dapat diselesaikan bagaimana pula nak mentadbir negara, alamatnya Malaysia akan dijajah semula. Dahlah BODOH, SOMBONG pulak tu.....

    ReplyDelete
  19. deyyy stopa ..!! roti spender satu kasi garing tau...hahahah

    ReplyDelete
  20. Hanya Sepicing dari yang Bergunung...
    Bersama kita renung-renungkan....

    PEMIMPIN satu amanah dan bukannya tempat mencari kemuliaan sebab amanah ini akan ditanya di akhirat nanti. Realitinya hari ini pemimpin dipuji, diberi sambutan dan tepuk sorak. Siapalah tidak ghairah pasang angan-angan menjadi pemimpin, hingga ada yang berkata: “Asyik dia orang saja dapat, bila lagi giliran aku pula.”

    Islam sejak beratus tahun lampau mencipta rekod kepemimpinan di pelbagai benua dan kota, terus melakarkan beberapa pra syarat agar pemimpin betul-betul ‘menjadi’ dan orang yang dipimpin menerima nikmat kepemimpinan, bukan hanya terpimpin selamat di dunia malah juga di akhirat nanti.

    Syarat pertama pemimpin ialah iman. Dalam surah al-Kahfi Allah menyatakan iman itu ada tiga implikasi, iaitu ‘imun’, ‘aman’ dan ‘amin.’


    Imun maknanya kebal daripada maksiat dan kebal daripada rasuah. Aman maknanya dia berasa aman bila bersama Allah, malah di depan orang dia baik, di belakang orang pun dia tetap baik, bukannya hipokrit. Manakala ‘amin’ pula maknanya orang yang boleh dipercayai. Apabila sudah dipercayai barulah layak menerima amanah .

    Syarat kedua ialah ilmu kepemimpinan. Kepemimpinan bukannya secara spontan atau pakai tangkap muat sahaja, sebaliknya mesti ada ilmu.

    Makna kepemimpinan ialah cara menggunakan pengaruh untuk mempengaruhi pengikut mencapai matlamat yang digarap. Jika tidak ada ilmu, sepak terajang dan kerenah kepemimpinan, nanti kita pula yang dipimpin.

    Syarat ketiga ialah ‘selfleadership.’ Bagaimana kita boleh memimpin orang lain kalau diri kita tidak terpimpin?

    Perkataan ‘leader’ merujuk kepada tanggungjawab (al-mas’uliyah). Sabda Rasulullah s.a.w bermaksud: “Setiap kamu dalam pemimpin dan setiap kamu akan diminta pertanggungjawab berdasarkan apa yang kamu pimpin.”

    Syarat ini menggambarkan orang yang memimpin itu mampu bertanggungjawab terhadap diri sendiri. Maknanya, pemimpin tidak cepat melemparkan tanggungjawabnya kepada orang lain, tidak cepat terpengaruh dengan khabar yang tidak pasti.

    Jika dia melakukan kesilapan, diri sendiri menanggung risiko, bukan mengkambing hitamkan orang lain demi keselamatan diri.

    Syarat keempat ialah pemimpin memerlukan ‘The Power Of Communication.’ Ketika berinteraksi dengan pengikut akan menghadapi pelbagai kerenah, keinginan dan tuntutan yang semestinya mampu menenangkan mereka walaupun hajat tidak tertunai, bukannya putar belit.

    Cara berkomunikasi ada empat:

    1) Cakap mudah difahami, bahasa terang, arahan jelas tidak berbelit-belit.

    2) Kesamaan. Setiap orang mudah didampingi, tidak ada tembok pemisah atau terlalu protokol. Pasangan berkahwin sebab banyak kesamaan antara mereka. Mereka nescaya bercerai jika ada banyak perbezaannya.

    3) Ikhlas. Walaupun ikhlas terletak di hati dan tidak nampak dengan mata namun ia dapat dirasai. Jika tidak ikhlas seakan ada satu gelombang yang mengganggu perasaan orang yang dipimpin. Kata-kata tidak tajam tidak masuk di hati.

    4) The power of service. Cakap hanya perlu pada tempatnya tetapi bertindak semestinya lebih banyak. Allah memberikan kita dua telinga supaya kita banyak mendengar, Allah memberikan kita dua mata supaya kita banyak melihat dan mengamatinya, kemudian bertindak berasaskan pendengaran dan pemerhatian.

    Rasanya elok juga disinggung sedikit perkara yang menambah komitmen moral seorang pemimpin berasaskan tafsir lima ayat surah al-Muddassir.

    i- Bangun dan beri peringatan. Pemimpin mempunyai kepedulian sosial yang tinggi. Sekiranya di sekelilingnya terdapat perkara menyalahi kebenaran, dengan kuasanya dia akan meluruskannya.

    ii-Wajib membesarkan Allah. Pemimpin perlu sentiasa ke depan tetapi jangan mendahului Allah.

    iii- Bersihkan pakaiannya. Pakaian luar dan dalam iaitu hati biar turut bersih.

    iv- Tinggalkan dosa.

    v- Janganlah memberi sesuatu kerana ingin mendapat lebih banyak malah kalau boleh jangan ingat bahawa kita pernah memberi kepada seseorang.

    ReplyDelete
  21. IM CUMMING AH AH IM CUMMING, STOPA STOPA KO NI BYK SGT TINGOK CITA BLUE BILA NAK PANCUT BARU KO CAKAP OMPUTEH HAHAHA MCM SIAL

    ReplyDelete
  22. STOPPAS STOPPAS STOPPAS STOPPAS STOPPAS STOPPAS STOPPAS

    ReplyDelete
  23. ADA KE ORG TEBAR SPENDER KT MEJA ROTI CANAI...NAMPAK GAMBAR YG KT ROTI CANAI TU EDIT
    NAK TIPU PUN BIARLAH LOGIK

    PAKATAN RAKYAT MENANG!!! KERA PUN PANDAI KETAWA
    http://www.youtube.com/watch?v=Kor67tK9g1A&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  24. Bila pas nak hudud stopa ni. Siasat pun dak pecat pun dak. Dah jadi macam undang undang Rom kalau tak ditangkap dengan mata 4 saksi dok nampak celup celap boleh lepas. Walaupun ada saksi lain

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH