Saturday, March 2, 2013

Panas! Cina DAP Menganjingkan Polis Yang Terkorban di Lahat Datu!


Nampak tak bertapa sialnya cina pukimak ni? Dasar bangsa haramjadah.

11 comments:

  1. cina babi pukimak!

    kote kulop!

    datang cinih merempat, lagi berani maki bangsa Melayu!

    pukimak kau anjing biaDAP!

    ReplyDelete
  2. Johnathan Lin Lan Chau
    Ka Ni Na Bu Chow Chee Bye

    Your Mother Fucking Chee Bye
    It seems your are brought up in a terrible manner. Your Mother , Father , Grandmother and Grandfather never teach you manners.
    That is why you behave like this .
    Your Buddha must be crying seeing you behave like this

    You should be burnt in HELL

    ReplyDelete
  3. Termasuk Cina MCA dn Redhuan Tee ke?

    ReplyDelete
  4. cina dap dengan komunis je bahalol....

    ReplyDelete
  5. Ini la babi sebenar orang lain berkorban dia senang2 panggil orang anjing.Kalau da kaum babi memamg mcm ni,laknat dan sial kau.

    ReplyDelete
  6. Sial punya Tian Chua dan Cina yang seangkatannya. Nyawa wira negara pun nak dipolitikkan

    ReplyDelete
  7. Bagi saya kejadian ini boleh dijadikan iktibar bagi semua orang, semua orang melihat dari perspektif yang berbeza-beza, sebab itu kita mendapat bermacam-macam versi.
    Dengan keadaan negara yang berpecah belah ini, musuh pasti akan mengambil kesempatan terhadap ruang dan peluang yang sediada. walaubagaimanapun negara Malaysia ini tidak mempunyai musuh, rasanya.
    -Peace No War-

    ReplyDelete
  8. Menatang sial Cina celaka ni. Kenapa la tok nenek orang melayu dulu bagi cina-cina celaka ni tinggal kat Tanah Melayu. Cina babi ni bukan nak berterima kasih tapi cuba pijak kepala kita plak. Dasar DAP haram jadah!!!!!

    ReplyDelete
  9. haram jadah anak haram cina kapiaq laknat ni. Jenis keturunan babi betoi. Macam ni la balasan cina haram jadah kepada pejuang tanahair. Ayuh anak bangsa ku jangan bagi muka dengan anak cina haram jadah ni.

    ReplyDelete
  10. Jangan hang pa maki sampai macam tu...tak baik tanyalah ustaz tapi jangan ustaz nik ajis atau ustaz hadi depa kata boleh...bukan aku kata so apa lagi jom maki Tian Chua haram jadah, bangsat, puki babi @$**&^%## ahli neraka jahanam

    ReplyDelete
  11. kenapa orang melayu takut kat cina?

    ReplyDelete

LU COMMENT APA LU MAU COMMENT WA TAK BERTANGGUNGJAWAB!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH