Wednesday, March 20, 2013

Kenapa Bekas Ahli PKR Jumpa Rosmah?



Baca artikel disini.

8 comments:

  1. Cakap dia memang betul.

    ReplyDelete
  2. masa depan gelap duduk dalam parti pkr tiada apa yang indah memjadi parti pembangkang...

    ReplyDelete
  3. YB Cina ni lebih baik dari melayu Pas yang berkopiah dan janggut
    Moral of the story orang Pas ni suka dengan fitnah dan cerita negatif termasuklah pemimipinnya yang pandai cakap tentang islam
    Sebab tu ceramah yang tanpa maki hina tak digemari oleh puak Pas

    ReplyDelete
  4. Sypun heran cmna kak rosmah yg pndiamni byk org fitnah.

    ReplyDelete
  5. keadaan sekarang terlalu bercelaru sehingga yg benar org kata salah dan sebaliknya.Terang dan nyata depan mata pun masih lg org tak percaya.Keadaan skrg tak ubah spt zaman Saidina Osman dulu.Pembohong dan fitnah bermaharaja lelah tanpa rasa takut.Gunakan akal jgn guna emosi takut nanti Allah uji kita...

    ReplyDelete
  6. banyak perkara yang kita nak huraikan masalah Pakatan ini tapi kita ada tanggungjawab kapada negara jadi kita ada batasannya. sepatutnya kita jadilah rakyat yang baik seperti kata Saidina Ali..

    ReplyDelete
  7. Cuba kita dengar dan perhatikan komen dan cakap-cakap orang disekeliling kita skrg kebanyakannya tidak pandai bersyukur..takutlah zaman skrg zaman fitnah, kita patut pandai menjaga negara kita..

    ReplyDelete
  8. Sy pernah guna kreta proton n kreta import..dari segi kemampuan enjin yg sama cc..lebih kurang jer..tetapi proton lebihkan variasi aksesorinya berbanding kreta import..sbgai cth: model proton yg paling lekeh pun ada provide auto lock bagi tujuan keselamatan..honda n toyota rega 90k plak auto lock pun takde..serius..malu aku ngan adik ipar aku sbb nk kena lock sendiri centre lock..bagi aku proton memang update dgn keperluan semasa pengguna..tahniah proton.

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH