Tuesday, November 20, 2012

Doa PAS Hancurkan Islam!


SELAYANG - Doa Pas yang meminta kehancuran Umno dan Barisan Nasional (BN) selepas solat Hajat sempena muktamar parti itu bermakna menghancurkan umat Islam di negara ini.

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Noh Omar berkata, berbeza dengan Umno, parti keramat Melayu itu tidak pernah meminta doa hancurkan Pas tetapi mendoakan perpaduan sesama Melayu dan Islam.

Menurutnya, pada masa ini, doa sudah dijadikan bahan kempen dan laungan seperti demonstrasi oleh parti Pas.

“Doa dibacakan pada muktamar tersebut adalah doa untuk menghancurkan umat sesama Islam. Saya berharap umat Melayu Islam dapat berfikir terhadap perjuangan Pas iaitu apakah perjuangan Pas masih memperjuangkan prinsip asal mereka,” katanya.

Noh berharap Pas tidak terlebih politik sehingga mahu menghancurkan agama dan bangsa.

Sinar Harian

6 comments:

  1. MMG TAK GUNA PARTI PAS NI BODOH NAK MAMPOS KALAU NIAT NAK HANCURKAN UMNO DIMANA NIAT KAU MEMHANCUR KAN MALAYSIA..

    ReplyDelete
  2. kalau kopiah panjang sejekal pun. akal pendek pun tak berguna cuba berdoa untok keamanan ini tidak memdoakan sesuatu bala yang memusnahkan negara sendiri. nama saja tapi bertopengkankan .......saitan..

    ReplyDelete
  3. PAS MEMANG SYAITAN TERMASUK PEMIMPINNYA ULAMA LONGKANG DOA ADALAH UNTUK KEBAIKAN SESAMA ISLAM BUKAN MENGHANCURKAN SESAMA ISLAM. YA..ALLAH KAU HANCURKANLAH PAS PADA PRU13 SUPAYA ISLAM TERUS DAPAT DITEGAKAN.

    ReplyDelete
  4. ulasan disini.jangan menghina tanpa usul periksa..
    http://www.youtube.com/watch?v=oMNeVX59sv4

    ReplyDelete
  5. Pas menggunakan Islam nak hancur UMNO tapi tak perasan menghancurkan Islam...agama suci dipolitikan untuk kepentingan peribadi....

    ReplyDelete
  6. Umno perlu berdebat dengan pas, di kaca tv secara lansung bagi membuktikan kebenaran umno dan pas juga hendak lah diberi peluang bagi membuktikan bahawa apa yang mereka lakukan tidak bercanggah dengan syarak.

    Rakyat adalah hakim negara, kerana mereka yang menentukan siapa layak memerintah.

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH