Saturday, September 1, 2012

Bas Mewah Pakatan Rakyat Diserang!

Kota Bharu, 1 Sept - Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim mendakwa Bas Jelajah Merdeka Rakyat yang dinaiki beliau telah dirosakkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Melalui laman twitter, Anwar memberitahu bas tersebut telah diserang di Kota Bharu pada jam 5.00 pagi hari ini.

Menurut laman twitter itu juga, Anwar mendakwa cermin bas tersebut pecah dan telah disimbah dengan cat merah. Kejadian itu juga turut dilaporkan ke IPD Kota Bharu.

Berikutan itu, ADUN Seri Setia Nik Nazmi Nik Ahmad akan mengadakan satu sidang media tergempar bagi mengecam serangan ke atas bas kempen jelajah tersebut, yang akan diadakan di ibu pejabat PKR.


Cili Padi : Ohhhh kutuk Polis tapi bila ada masalah minta tolong Polis juga...Puihhh

5 comments:

  1. aku suka ayat yang last tu. ahaha. kena setepek

    ReplyDelete
  2. Kat Kelete negeri PAS, macam mana kena belasah kat sana yee..... nak salahkan umno tak leh

    ReplyDelete
  3. Memey Klate Negri PAS. Semua kena tahu bahwa ramai orang PAS Klate benci Pak Shit al Jubori ni.

    ReplyDelete
  4. apa main simbah simbah cat nie!!....salah tetap salah...tapi kesedaran orang kelantan perlu diambil kira..kerna semenjak Pas bersama pkr dan dap telah lari perjuangan dan falsafahnya......setelah pemimpin ulamak di terajang kluar diganti dgn puak anwarinas dlm pimpinan pas negeri dan pusat...kesedaran spt hassan ali,nasha dan harun din membawa impak kpd ahli akar umbi..takbir takbir takbir!!!!!

    ReplyDelete
  5. Kata bas tu Khalid Ibrahim yang belikan guna duit sendiri. Bukan Khalid Ibrahim dikatakan terhutang RM60 juta dengan Bank Islam ke? Boleh jadi Bank Islam yang simbah cat merah kat bas Khalid sebab tak nak bayar hutang. BBos Bank Islam, Zukri tu orang Kelantan, belajar pun kat SMS Kelantan. Tak pasal2 Zukri kena jadi suspek. hehehe

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH