Thursday, July 12, 2012

Cili Hangat! Penipuan Pakatan Rakyat semakin terserlah!


Aku dah taktau macam mana caranya nak buat penyokong Pakatan ni sedar tentang kejahatan Pakatan. Mereka percaya cakap Nik Aziz yang jelas sudah terlalu uzur untuk berfikir atau ambil tau apa yang berlaku. Contoh dapat dilihat dengan jelas apabila hal berkenaan matawang dinar dibangkitkan begitu juga jika ditanya tentang apa yang berlaku di negeri diperintah Pakatan. Jawapannya amat mengecewakan iaitu taktau.Macam mana jadi ketua kalau semua tak tau. Kalau macam ni orang melayu bakal dijual hidup-hidup! Mereka juga percaya cakap Anuar Ibrahim yang terang terang mempunyai video seks! Kenapa rakyat masih buta? Yang paling aku pelik bila dorang sokong Guan Eng yang rasis nak mampus! Wahai rakyat MALAYSIA sedarlah sebelum terlambat! Jangan sampai Negara dah kena jual nanti baru nak sedar! Ingatlah bahawa Cina tak boleh tengok melayu senang! Dorang dengki ! Contoh yang paling senang ialah Tan Sri Syed Mokhtar. Guan Eng buat macam macam untuk jatuhkan beliau , Seperti pengambil alihan Penang Port.  Tetapi apakan daya orang melayu sejak zaman berzaman terlalu mudah diumpan dengan kata-kata manis dan terlalu mudah percaya dengan fitnah yang bakal merosakkan bangsa sendiri. Aku sedih lah tengok melayu kena buli dengan cina dah sampai masanya untuk melayu sedar bahawa cina memang tidak boleh menjadi pemimpin kalau bersikap rasis.

2 comments:

  1. betul tu..jangan sampai nasib kita sama dengan orang-orang melayu di indonesia yang telah di tindas oleh peniaga-peniaga cina

    ReplyDelete
  2. Bangkitlah bangsa melayu......... Kembalikan semangat perpaduan antara kita.. Cina anjing semakin melampaui batas... Isu agama sudah disentuh.. Ketuanan sultan2 sudah dimirkai.. Apa lg yg kita bleh pertahankan klu bukan maruah bangsa kita sendiri????????

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH