Wednesday, July 17, 2013

Cinabeng Makin Besar Kepala, Melayu Makin Tertindas


Inilah nasib kita orang melayu, Aku rasa macam peguam negara kita sebenarnya adalah Ambiga. Mereka buat bersih 1 hingga 3 dengan rusuhan, Pukul Polis, Rosakkan Ekonomi Negara, Rosakkan imej negara, derhaka pada agung tapi sampai hari ini tiada tidakan diambil.

Hebat betul Polis Malaysia dan Kerajaan Melayu sekarang ni. Aktiviti Perjudian, Pelacuran, Dadah, Penyuludupan terang-terang banyak dilakukan oleh cinabeng mereka ada bukti tapi tak boleh nak tangkap.

Tapi, Apabila terjadi pada orang Melayu tak sampai 3 jam pihak Polis boleh cari dan tangkap mereka yang terlibat.

Apa dah jadi dengan Negara kita? Ini Negara Melayu ke Negara Cinabeng?

Benda macam ni juga berlaku beberapa tahun yang lepas dimana anak-anak melayu didakwa menghina kepala lembu. Korang boleh baca diSINI.

Apa hukuman yang akan diterima kepada orang yang menghina Agama Islam? Adakah mereka akan terima hukuman yang sama atau mereka hanya akan dibiarkan bebas dan terus menerus melakukan perbuatan yang sama lagi?

Nak takut apa kan? Hina je pun. Apa ada hal!

Jom Melayu! Kita buat gerakan dan berhimpun di hadapan IPD Shah Alam menuntut pembebasan 4 orang pemuda Melayu yang berani dan bertegas menentang penghinaan terhadap Islam dan Melayu-Bumiputera di negara ini dalam pada kepimpinan negara serta pihak berkuasa tidak mampu melakukannya!

11 comments:

  1. Ini yang buat orang melayu meluat tengok polis pegawai polis banyak bangsa cinabeng sebab itu yang prebet melayu ikut arahan cina pukimak and yang menteri masih sokong cinabeng sebab side income dari kontraktor cina sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat2....bila Melayu je cepat je Polis bertindak...sapa yang ditindas ni??? Cina ke Melayu??? Oit orang Pak Jib or Muhyeedin...aku tau korang baca blog2 ni.....Kalau bende ini berpanjangan AKU NAK BAGITAU YOU JUST LOST MY VOTE!!!!!!!!!!!!!!!!! AKU AKAN UNDI PARTI YANG BETUL2 NAK BELA ORANG MELAYU DAN AGAMA ISLAM..

      Delete
    2. Aku nk joint..tp bila nk himpunya.

      Delete
  2. Jom AMOK!

    Jom AMOK!

    Jom AMOK!

    Pantang Melayu DIHINA MACAM BABI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MELAYU KALAU MENGAMUK AMAT DASYAT KESANNYA!!!

      Delete
  3. Bukankah si SAMSENG CINABIAWAK ini yang buang bangkai babi kat surau? Kenapa dia tidak ditangkap atas jenayah tersebut - sebab itukah dia TAKUT buat lapuran polis? Polis kena MENYIASAT ini dan dedahkan sepenuhnya- bukan hanya bertumpu pada pemukul Melayunya. Lepas itu, apakah polis akan siasat dengan SEGERA semua jenayah yang berlaku pada Melayu/Islam seperti jenayah di atas?

    Yang hairannya dua hari lepas, peniaga Melayu dan anak kecilnya nya ditembak, dan seorang Ibu tunggal Melayu dari JPA dibunuh dengan kejam; dan seolah, hari-hari, sekurangnya 2 orang Melayu, terutamanya yang muda dan menunggang motosikal, akan meninggal dengan ngeri , terutamanya akibat kemalangan dengan lori GANAS – tapi ganjilnya, tiada pula lapuran, bangsa apa semua penjenayah ini? Tapi kalau bangsa Cina atau India jadi mangsa jenayah, terutamanya oleh orang Melayu/Islam, apalagi polis, bukan main lagi MELALAK Bukan Islam DAP/PKR! Dan tidak lama dulu, 3 pekerja Myanmar Islam miskin mati tertimbus dalam kemalangan industri, tapi juga tak tahu bangsa apa syarikat pemaju perumahan itu – dan berita itu terus lenyap; apa terjadi kepada pembelaan mereka dan kelurga mereka yang miskin?

    Ini amat ganjil dan adalah malang sekali, kerana bangsa Melayu/Islam makin menjadi mangsa jenayah dan kemalangan – itu baru berhari, belum lagi jumlah yang meninggal akibat jenayah atau kemalangan ini dalam setahun! Maka, kita risau jika bangsa Melayu/umat Islam, termasuk pemimipin/para cerdik pandai Melayu/Islam kita yang asyik meninggal mengejut dengan segala jenis kanser (boleh disebabkan suntikan atau makanan/minuman yang mengandungi racun kimia) sengaja disasarkan! Maklumlah si-benci-Melayu/Islam dari CINABIAWAK SAMSENG DAP yang amat jahat, serta sekutu kuatnya CIA-Mossad-MI6 tidak boleh dipercayai sama sekali!

    Sila lihat juga lapuran penyerangan samseng pada pekerja Melayu semalam – macam biasa, tidak dilapurkan bangsa apa samseng-samseng tersebut, dan apakah jenis pembelaan yang pekerja Melayu dan keluarga mereka, yang malang dan miskin ini, akan dapat dari syarikat dan K’jaan BN? Apalagi mereka bekerja keras mencari rezeki halal.

    Di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130717/je_02/Dua-diserang-lapan-samseng, Dua diserang lapan samseng, Oleh MOHAMMAD YASIR JAAFAR:

    SEREMBAN 16 Julai - Dua pekerja sebuah syarikat mengorek pasir cedera parah selepas diserang sekumpulan samseng bersenjatakan parang di sebuah tapak projek mendalamkan sungai dekat Sungai Gadut di sini petang semalam.

    Dalam kejadian kira-kira pukul 3 petang itu, mangsa, Mohd. Yussri Rahim, 28, retak tulang lengan kiri selain bengkak di muka manakala rakannya, Ahmad Hiswan Ahmad Hassan Safri, 26, parah di tapak tangan.

    Menurut Mohd. Yussri, ketika kejadian, dia bersama rakannya itu baharu hendak memulakan operasi hari pertama di tapak berkenaan.

    "Tiba-tiba semasa saya sedang sibuk bekerja bersama Ahmad Hiswan di hadapan tapak projek, kami didatangi lapan lelaki bermotosikal lalu mengugut kami supaya membayar wang perlindungan jika tidak mahu dicederakan........

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    ReplyDelete
  4. Polis trafik sekarang sibuk escort Tan Sri Teh Hong Piaw (Pengerusi Public Bank)sambut ulang tahun ke 45! (rujuk blog outsyedthebox)

    ReplyDelete
  5. Tapi Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz dan Gani Patail adalah balaci Cinabeng yang buat tak peduli saja pasa hal ini, nak ambil tindakan pun acuh tak acuh saja, tapi bila melibatkan orang Melayu, mencanak mereka beri kenyataan itu dan ini kemudian ambil tindakan keras.

    Sememangnya Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz dan Gani Patail adalah balaci Cinabeng yang bergayut kepada UMNO untuk berkuasa kemudian menindas bangsa sendiri tetapi membiarkan Cinabeng menghina bumiputera dan Islam.

    Lihatlah Patrick Teoh dan Namewee sebelum ini hina Islam dan hina bumiputera macam-macam, tapi para pengkhianat Melayu berkenaan hanya buat tak peduli saja.

    Oleh itu tumbangkan Najib, Hishammuddin dan Nazri Aziz dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini untuk menyelamatkan Islam dan bumiputera dari terus dikhianati dari dalam oleh para pengkhianat bangsa tersebut.

    Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangsat aku nak tanya polis, pendakwa raya, dan hakim tu tinggal dekat negeri mana? ye di negeri yg sentiasa sayangkan cina iaitu selangor. sekarang kau boleh diam tak lakhnat!!

      Delete
  6. Tangkapan berpilih ini memang menakjubkan !!!

    Kalau tulis kang takut kena cekup pulak dek PDRM yg semakin hebat ni !!!

    ReplyDelete
  7. tak boleh gertak lagi , nyalakan saja petrol ditangan

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH