Sunday, February 3, 2013

Terkini! Pas Didesak Keluar Pakatan!


Elok pun.. Pok Nik pun dah nyanyok, Apa dia cakap pun dia taktahu. Mula-mula bukan main lagi sokong Kalimah Allah boleh digunakan oleh Kristian untuk bible versi bahasa, Tetiba-tiba dia pusing cerita kata tak boleh. Itu pun lepas ramai orang yang membantah. Kalau tak dia ikut ja kata si kapiak. Ye dok? 

2 comments:

  1. BENARKAH SELAMA INI PAS PERJUANGKAN ISLAM????
    APA YANG JELAS SELAMA INI PAS TERLALU SOMBONG DAN ANGKUH MEMPERGUNAKAN ISLAM DEMI KEPENTINGAN POLITIK DAN CITA2 UTK MENAWAN PUTRAJAYA.

    SEHINGGA SANGGUP MELIHAT SESAMA ISLAM BERPECAH BELAH....ISU KAFIR MENGKAFIR ,SYURGA DAN NERAKA ,FATWA2 SONGSANG YG SENTIASA MENYESATKAN UMAT ISLAM SEMUANYA TIDAK MELAMBANGKAN PERJUANGAN PAS BENAR2 TELUS DLM MEMPERJUANGKAN ISLAM.

    BENAR JUGA JIKA ADA YANG MENGATAKAN PAS "PATI AJARAN SESAT" .SEDAR ATAU TIDAK SEBENARNYA PENGIKUT2 PAS TIDAK DAPAT MENGUNAKAN AKAL YANG ALLAH BAGI DENGAN SEMPURNA KERANA TERLALU TAKSUB
    PADA PEMIMPINNYA .MEREKA SEOLAH OLAH LEBIH TAKUTKAN PEMIMPINNYA DARI ALLAH.
    ADAKALANYA ILMU AGAMA YANG SEDIKIT TAPI DIAMALKAN DGN JUJUR DAN IKLAS KERANA ALLAH ADALAH LEBIH BAIK DARI ULAMAK2 PAS YANG SANGGUP MEMECAH BELAHKAN UMAT ISLAM ITU SENDIRI.

    ReplyDelete
  2. Yang paling tepat ada lah PARTI AJARAN SYAITAN, kan dah di istiharkan sewaktu akhir zaman , orang yang cetek agama mengaku cerdik menyesatkan umat islam? SYAITAN yang bertopengkam ilmuan islam siap berjubah berjanggut menyesatkan penganut islam, ada kah senario ini menyerupai parti ajaran syaitan? Berzina, di halalkan olih pucuk pimpinan,atas alasan demi parti ajaran syaitan. Rasuah di lakukan olih pucuk pimpinan dengan penganut yang terang terang penganut memuja patung.Penyelewengan kutipan derma , penyelewangan kuasa,bersahabat dengan golongan anti Islam, berpeluk sakan.Penyelewangan ayat suci Kur'an,menobatkan penganut agama lain sehingga ke mimbar masjid, apa benda ni semua? Menggadaikan kalimah Allah, sehingga tercemarnya maruah ahli ahli pas di akar umbi.Sehingga kini masi di tempelak olih si abang benngali dan DAP. Lemah sekali, si nyanyuk dan si "fishermans friend". Dajjal tidak perlu bersifat bermata satu saja dari segi physical tetapi ia bolih ada dua belah mata, , lumrah nya sebelah mata lagi di tutup rapat. Mungkin kah para peneraju pas ni ada lah jelmaaan dajjal pada zaman modern? Bayangkan, sesiapa yang betul betul menegakkan syiar islam dalam pas di cantas dan di pecat, bukan kah keputusanini di olih syaitan semata?

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH