Friday, February 15, 2013

Panaas! Video Anwar kata Hadi Awang dan Nik Aziz tak guna?!

7 comments:

  1. Ya Allah...berilah petunjuk pada syaitan yang bertopengkan manusia ni...agar umat Islam di negara ini tersisih dari segala bala dan bencana di atas perbuatannya....Amin.

    ReplyDelete
  2. patut ahli pas hempuk bible melayu kat muka siBABI ni!!

    ReplyDelete
  3. apa yang tak habis habis babi ni mengata orang, dia tu benar sangat ke,.. Prof Hamka ada kata oang yang suka mengata orang tak baik orang tak betul, dia lah sebenarnya tak betul, macam macam bukti babi ni dah salah laku, apa lagi nak buruk mengata orang, we don't trust you any more babi ( babi is brother anwar bin ibrahim)

    ReplyDelete
  4. Gendang Dah Berbunyi..Skrip dah dialunkan..Hanya Lakonan Sedang ditarikan..tertipulah nampaknya kita dengan lakonan dari The Best Actor Of The Whole Year....Anuar marah dan hina Hj Hadi Dan Nik Aziz..? Firasat saya..itu cuma taktik utk meraih sokongan yg lebih dan simpati...maklum pakar membuat propaganda..dibelakang pentas..mereka berpelukan lagi..hiiii tak da percaya ka??

    ReplyDelete
  5. mari ramai ramai kita kata tolak anwar.... satu dua tiga.... tooolllaaaak anwar, the great liar.

    ReplyDelete
  6. Ni sama kes dgn isu "Isupport all efforts to protect the..." sikit aghi laie dio akan kato TV, Utusan dan UMNO putar belit, tersalah tafsir.. Silap2 minak 1 jam airtime untuk menerangkan hal ini nanti..

    ReplyDelete
  7. Ya Allah... Engkau ambbillah nyawa PAPAGOMO dan konco-konconya

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH