Thursday, November 1, 2012

Panas! Treler Jelajah Merdeka Rakyat Milik Khalid Gagap Terbenam di Banting!


Apa boleh buat…

Anwar Ibrahim telah menggunakan kemewahan Selangor untuk memenuhi nafsu serakahnya. Sepanjang masa, Anwar Ibrahim berlagak kononnya dialah Perdana Menteri Malaysia, sampaikan pengawal peribadi dan konco-konconya tanpa segan silu mengatakan jawatan Anwar Ibrahim selaku Ketua Pembangkang, sama dengan jawatan Perdana Menteri Malaysia.

Khalid Ibrahim yang diketahui amat terhutang budi dengan Anwar Ibrahim telah menggunakan kuasanya selaku Menteri Besar Selangor untuk merompak sebahagian besar kekayaan Selangor untuk ditumpukkan kepada Anwar Ibrahim. Dan Anwar Ibrahim yang cukup terpesona dengan kaedah kempen secara fizikal ala-Zionis, telah diberikan bas mewah, treler dan kontena kempen selain kenderaan-kenderaan mewah yang digunakan oleh para pengiringnya ke seluruh pelusuk Semenanjung bagi tujuan berkempen dan menfitnah Najib Abdul Razak, kononnya Najib membazir dan telah menyalahgunakan duit rakyat.



30 Oktober 2012, treler dan kontena Jelajah Rakyat yang merupakan salah satu daripada instrumen Anwar Ibrahim untuk berkempen berada di Banting. Treler dan kontena yang terlakar muka si peliwat tua sedang tersenyum itu, konon-kononnya menjadi ikon yang PKR sedang menguasai Malaysia.

Banting yang berada di Daerah Kuala Langat sedang menyaksikan transformasi yang agak ketara. Sokongan kepada PKR menurun secara drastik dan rata-rata penduduk serta pengundi di sekitar Banting sehinggalah ke Jugra menyatakan kebosanan mereka terhadap para pemimpin PKR yang bukan sahaja kuat berlakon, bahkan merekalah yang paling menyonglap duit rakyat berbanding para pemimpin UMNO yang mereka fitnah dan tohmahkan.

Lori berkenaan telah diparkir di Padang Awam Taman Banting Baru sempena Program Jelajah Merdeka Rakyat. Yang turut hadir untuk memberikan ceramah menggunakan treler dan kontena berkenaan adalah si peliwat tua sendiri, Anwar Ibrahim, Tony Pua, Abdullah Sani dan Hatta Ramli.

Dan seperti biasalah, apabila membabitkan ceramah Anwar Ibrahim dan para pemimpin Pakatan Rakyat, maka sudah tentulah yang kedengaran adalah fitnah, caci nista dan pembohongan yang amat ketara. Asbab kepada pembohongan tersebut akhirnya telah menenggelamkan lori dengan muka Anwar Ibrahim tersenyum pada dinding treler kontenanya yang dijadikan sebagai pentas ceramah.

Padang Awam yang sepatutnya menjadi kemudahan kepada penduduk Banting Baru, dirosakkan.

Ketika gambar dirakamkan, sudah dua hari proses mengeluarkan lori dan treler kontena tersebut dari Padang Awam Taman Banting Baru.

Laknat Allah Taala kepada peliwat dan pendokong kebebasan seksual seperti Anwar Ibrahim, pastinya akan menyusahkan rakyat Malaysia yang menjalankan kehidupan secara lurus dan betul!

Letaklah Anwar Ibrahim di puncak kuasa, maka seluruh rakyat Malaysia akan mengalami penderitaan dan azab yang tidak pernah mereka fikirkan, sebagaimana yang diceritakan oleh Allah Taala menerusi al Quran tentang penduduk di Soddom dan Gomorrah!

Sumber Sel13.com

6 comments:

  1. akan ditelan bumi akhirnya...

    ReplyDelete
  2. berat sanggat kontena bawak saitan banyak sanggat mana tak tenggelam..

    ReplyDelete
  3. kesian anwar belum sempat nak berkempen dah tenggelam pulak kontena apa boleh buat dah nasib badan bala.. bala petanda tu ada harapanlah nak melimkop

    ReplyDelete
  4. Lepas ni bas dia pulak masuk gaung. Harap-hatap tua kutuk gay tu ada sekali masa masuk gaung tu. Kikikikikiki

    ReplyDelete
  5. tak lama lagi pakatan rakyat akan benam dari muka bumi malaysia! bagus! mereka ini patut benam dan hilang dari Malaysia! menyampah sungguh wey!

    ReplyDelete
  6. DAH TAK TERKATA BUSUKNYA AHLI2 DAN KETURUNAN KAKI KETAGIH LIWAT NI
    DAH HABIS MAKI DAH , DAH TAKDA AYAT2 LGI DAH CUMA POHON PD ALLAH BAGILAH BALASAN PADA MEREKA2 NI DIDUNIA SUPYA JDIKAN PEDOMAN -AMIN

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH