Saturday, September 29, 2012

Kaum India jangan jadi bodoh percaya apa sahaja kata Pembangkang



Masyarakat India dinasihatkan supaya tidak menjadi bodoh dengan hanya mendengar provokasi serta fitnah yang disuntik oleh penyokong serta pemimpin Pakatan Rakyat. 

Sebaliknya, masyarakat kaum tersebut perlulah lebih berusaha untuk bertanya, meminta atau mendengar sendiri segala bantuan atau perancangan yang telah direncanakan bagi membangunkan golongan itu. 

Menerusi satu wawancara khas bersama, Penasihat Khas, Barisan Bersatu Nambikkai, Ramesh Rao, permasalahan yang sering membelenggu masyarakat kaum India akan dirungkai. 

Ketika mengulas mengenai sejauh mana keperitan rakyat bangsa India di Malaysia, menurut Ramesh perkara itu bukanlah seteruk seperti yang diperkatakan oleh kepimpinan 

Pakatan Rakyat. Malah katanya, permasalahan besar bagi masyarakat kaum India adalah golongan tersebut kurang berusaha untuk melihat, mendengar dan meminta sendiri apa jua yang diperlukan dalam membantu membangunkan diri sendiri, keluarga.

2 comments:

  1. Kaum india pun dah pandai tau skrg ni tp melayu masih bodoh lg... Cuba lah contoh nambekai tu... Dia mmg contoh baik

    ReplyDelete
  2. Ini lah dikata kan org yg ada otak tau nk betfikir bkn mcm anak haram punya pembangkang pemikiran drg kolot mcm babi gila

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH