Monday, May 6, 2013

Cina DAP Sudah Mula Membuat Provokasi

64 comments:

  1. Celaka!!!!

    Melayu tengok saja????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarkanla ,terbalikan bendera je tu ,tunggulah terbalikan negara baru bolih betindak.

      Delete
    2. tau tak sebab ape mereka nak terbalikan bendera? sebab demokrasi negara kita dah mati.. kalau nak BN nak menang dengan undi dari orang bangladesh.. buat ape nak PRU13? tu bukan pilihan kita semua, sebahagian dari orang yg baru dibagikan IC.. inilah sebab mereka menukar warna bendera dan terbalikannya. bukan mereka benci ke ape, memang cinta negara ni tapi sedih dengan apa yg dibuat oleh BN..

      Delete
    3. KAu pun dah terpengaruh dengan dakyah tipu ketua umum kau...tak mgkn ada Bangla yang mengundi...

      Delete
    4. sebenarnya diaorang tu marah kat anuar sbb anuar tu genius dan hebat..haa cuba baca kat sini mesti gelak guling2... http://www.mykmu.net/?p=30136

      Delete
    5. bukan semua cina jahat..ini ajaran cina dap dah jadi rasis,ekstrem,lepas ni jadi gerila.. sebelum jadi regim

      Delete
    6. Kalo nko bleh kata bn bwk pngundi hantu bangla aku pun bleh ckp DAPigs dgn bantuan anuwar jubur bawak masuk cina tanh besar jadi pengundi hantu..sbb bangsa cina susah nak bezakan yg import dgn local..stakat ic klon bangda ni xde masalah nko tgk le credit card clon yg dorg buat...stakat nak sludup masuk...nko tgk le gro cina yg boss anuwar nko suk langgan tu...besepah...jd bg aku yg main pengundi hantu adalah pembamgkang...lancau..

      Delete
  2. Bagi Pas sama Pkr kautimlah dengan DAP satu bumbung ma.

    ReplyDelete
  3. kalau dia orang ni gak China bat bendera komunis tu begini... memang dah kena hukum tembak dahhh!

    ReplyDelete
  4. inilah yang pas hendak selama nie..tak pa..biarlah..mereka akan faham akhirnya jika ditarbiah elok2..Allah akan mengubah niat dan hati mereka..memang betul tapi Allah dah bagi kita macam2 petunjuk..ni salah satu petunjuk Allah..dan Allah juga bagi kita akal fikiran..fikirlah...jangan salahkan BN/UMNO..kami tidak racist..calon bukan Melayu dibenar bertanding dikawasan majoriti Melayu..selama ni BN memerintah dengan aman dan damai..benda2 mcm ni timbul sejak Pakatan Rakyat dibentuk..Cina DAP ni naik lemak bila ada sokongan Pas dan PKR dibelakang..kalau dia sorang2..tak berani puak2 ni nak buat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ni cina,tapi i memang tak setuju dengan apa yg dibuat oleh meraka!!
      ini masalah tentu sesuatu orang bukan sesuatu kaum. Dlm sesuatu kaum mestilah
      ada org yang baik dan tak baik. saya harap kita ni beloh menganalisis sesuata
      pada masalah bukanlah kaum.

      Delete
    2. Isu orang Cina bersatu mahu tumbangkan Melayu, hanya merugikan orang Malaysia.

      Kita selalu kata, orang Korea, Jepun berjaya sebab mereka cuma ada satu bangsa sahaja, iaitu bangsa Korea dan Jepun, jadi mudah bagi mereka membangunkan negara.

      Pointnya sudah ada, '1 bangsa' bagi membangunkan negara, tetapi sampai sekarang masih ada lagi slogan 'Melayu perlu bersatu'. Sepatutnya, slogan yang dilaungkan, 'Melayu bersatu dengan Cina dan India', barulah boleh jadi 'satu bangsa'.

      Ok, katakanlah, DAP itu Cina dan mahu memerintah seperti kes Singapura dahulu. Mengapa ia terjadi? Adakah waktu itu Melayu tidak bersatu dan lemah, lalu tunduk kepada LKY?

      Melayu pada waktu itu kuat bukan main, bersatu lagi tetapi Singapura tetap pergi. Antara sebabnya, orang Melayu kata Cina mahu memerintah dan menindas, Cina pula kata, orang Melayu kalau perintah mereka ditindas.

      AKhirnya semua orang berasa mahu ditindas. Hakikatnya, yang menindas bukan orang Cina, dan bukan orang Melayu, tetapi 'orang jahat'.

      Orang jahat ini, semua bangsa ada. Ada orang jahat Cina, ada orang jahat Melayu.

      Selagi mana kita bersatu hanya berdasarkan 'bangsa', selagi itulah kita senyap2 membenarkan 'orang jahat' terus menindas.

      Orang baik Melayu dan orang baik Cina perlu bersatu menentang orang jahat Melayu dan orang jahat Cina. Itu barulah betul.

      Berkenaan PRU 13, analisisnya, DAP banyak menang sebab Cina bersatu undi Cina. Kalau begitu, sepatutnya Rafizi kalah, sebab lawan dengan calon Cina. Ini tidak, boleh menang besar lagi.

      Sekiranya dilihat, yang DAP ini banyak menang di kawasan bandar. Kawasan orang Cina yang terdedah pemikirannya dengan pelbagai maklumat. Maklumat dari internet dan sebagainya.

      Orang Cina boleh dikatakan adalah kaum yang paling celik berkenaan 'perlembagaan', berbanding orang Melayu.

      Mereka faham, 'kerajaan' dan 'parti politik' itu berbeza. Mereka faham, 'kewajiban' sebuah kerajaan. Jadi, gula2 mengatakan, 'kerajaan BN sudah memperuntukkan sekian2 juta kepada orang Cina', tidak berkesan sebab mereka faham yang, itu memang kewajipan 'kerajaan'.

      Ibaratnya, kita bayar buruh buat rumah kita. Jadi memang kewajipan buruh tadi bina rumah, siap ada tangga, tingkap, pintu. Takkanlah, buruh yang kita bayar tadi boleh kata, 'Tuan perlu membalas budi saya, sebab saya sudah buat pintu rumah Tuan'.

      Lainlah kalau buruh tadi buat lagi jalan dan taman di hadapan rumah.

      Jadi apa sebenarnya yang perlu kita takutkan sekarang? Yang kita perlu takutkan, adalah 'isu perkauman', yang senyap2 ditiup.

      Isu perkauman bermula dengan kata, 'orang Cina pijak kepala orang Melayu'. Hakikatnya, 'orang jahat Melayu Cina', yang pijak kepala rakyat. Perlu dibezakan di situ.

      Kesimpulannya, orang Melayu Umno dan PAS, sekiranya bersatu teguh bercerai roboh sekalipun, tetap Malaysia tetap tidak ke mana, tetap akan hilang tanah, sekiranya tidak mula 'bersatu' dengan kaum lain di Malaysia.

      Adakah ini terlalu idealistik? Sekiranya kita kita ia tidak realistik, jadi bagaimana dengan saranan agama yang menyuruh kita berbaik-baik dengan kaum lain? Adakah agama juga sudah terlalu idealistik?

      Sekian. Ada keperluan, nanti tambah lagi.

      Yang ini boleh share ramai2. Biar orang Cina, India tahu, masih ramai lagi orang Melayu, yang masih 'waras'.


      gambar sudah deleted , saya minta maaf disini ya :)

      Delete
    3. Bangang sgt korg ni..laen kali dptkn persetujuan org melayu PKR dan PAS dulu sebelum korg sapu undi guna SPR.Bukan ape..ia maruah org melayu juga di dlm PKR dan PAS tu.Bagi alasan korg semasa pengiraan undi tu..korg ni yg nk kena ditarbiahkan yg sebenarnya.Aku tgk bukan maen lewat result PRU untuk semenanjung.Sori to say..

      Delete
    4. Aku bersetuju jika korang buat declaration pd org melayu PKR & PAS sbb mereka2 ni pon penyokongnya org melayu majoritinya.Takkan korang nk berperang sesama melayu?nauzubillah.Lg 1, korang tk boleh memakse org bersatu selepas perbodohkan..sbb ia bukan libatkan pemimpin PKR,PAS sahaja..RAKYAT!..Sebaiknya jgn timbulkan isu lg slps dpt mandat ni..jgn pujuklah..diamkan aje..Saya minta pemimpin dan saluran2 media diam..utk memulihkan kembali hubungan sesama melayu.Harap korang pegang kata2 korang..

      Delete
    5. Lg 1, aku tk gemar lagu2 yg korang putarkan kt tv..lg2 pahlawan..lagu2 kesetiaan kpd negara..taktikal haprak korang bg org yg terluka..baik korg diam..soodah2 la..

      Delete
    6. PAS dan PKR aku rase rela hidup kekal sebagai pembangkang,tp kena minta baik2 klu undi sebenar..mereka menang.Kita org melayu kan??????Minta baik2 sekira kekuatan UMNO itu utk tdk beri ruang kpd DAP.Pastu nk sapu undi pakai SPR masih boleh sediakan baik2..ni Pendaftar Pemilih di sesuatu kawasan kecil dari segi angkanya melampaui kapasiti penduduk.Buatlah figure data yg betul dan sukar nk di argue bila berlaku proses semakan semula.Rembau most wanted yo..KJ.ghupo engkau sgt poyo mlm tu duk blakang najib.Jgn buat muke mcm tu klu tknk rase penampar..

      Delete
    7. macam ner tak lewat kuar PRU.agent PR suruh kira undi byk kali

      Delete
    8. Jd btolla korg sorok peti undi?bawak masuk peti lain?

      Delete
    9. anon 149,
      nampak idealistik tp sgt tak sesuai. di sini kamu x faham atau saja buat2 tak faham. ini bukan isu orang cina undi untuk orang cina. ini isu orang cina bersatu untuk undi bagi kepentingan orang cina sahaja. sebab tu 95% undi kamu pergi kepada pembangkang. game kamu ni sebenarnya dah jadi SOP setiap kali election. kamu tahu kamu minoriti dan oleh itu mahu jadi game maker setiap kali election. utk jadi game maker, kaum cina akan bagi solid undi pada mana2 parti yang mereka mahu bila tiba election. kalau x kenapa dalam satu paper cina ada kartun najib (bn) dan anwar (pr) tadah tangan pada watak komuniti cina dalam bentuk raja. sebenarnya kamu silap, orang melayulah yang paling liberal dalam soal undian sbb sebagaimana election negara2 lain yg maju di mana setiap orang tak kira kaum mana, undinya berdasarkan manifesto, ideologi atau keyakinan terhadap sesuatu parti dan calon ketika itu. tapi kamu, kaum cina sudah acapkali menggunakan election sbg medan tuntutan untuk menampakkan bahawa undi kamu adalah solid, jadi setiap parti akan merayu undi kamu kerana tahu ia ibarat buy 1 get all free. jadi jgnlah berselindung dgn slogan malaysian malaysia kamu tu sbb saya, orang melayu malaysia sgt loya dan ia ibarat cantik atas kertas sahaja, sama mcm janji x ditepati lee kuan yew bila dia perintah singapura bhw kaum pribumi akan dijaga dan dilindungi. tapi kita pun tau apa jd pada melayu singapura skrg kan?

      jentayu

      Delete
    10. ANON 442. Satu pun tk paham.Sentimen perkauman sgt merugikan.Sentimen petualang sebegini hendak diakhiri dgn mengangkat senjata?.Sebenarnya masalah politik dalaman org melayu yg perlu diperbetulkan.Bukan salahkan org/kaum.Klu nk salahkan Tunku Abdul Rahman, yg pada masa tu ada Yap Ah Loy, terus terang kenapa slps 56 thn dan kenapa sampai PRU yg ke 13 baru nk sedar?.Sebenarnya BN cuba memancing bakat pemimpin di kalangan org melayu yg pakar dlm politik pergaulan tetapi malang,tidak cukup ilmu.Sebenarnya ilmu lah yg mengangkat darjat.Terus terang..sentimen perkauman amat bahaya.Kami tidak mahu mengangkat parang,pisau serta senjata api jika berlaku keruncingan sentimen ini.Komuniti BN la yg pi angkat senjata2 tu, Kami cuma goyang kaki di rumah..tgk kartun najib& kartun anwar tu buat pembalut kacang.

      Delete
    11. Esok2 slps 56 thn lg,nk tunggu anak PM mane plak nk ubah smula fokus dasar kerajaan pada kaum2 yg pelbagai? Sudah2lah...saya tekankan, pemimpin umno perlu belajar susahkan diri.Tiada jln short cut utk rakyat.Sepatutnya kalah dlm PRU ni utk pemulihan semula.Ini sbb takutkan bahawa tidak boleh rampas kembali negeri yg tlh ditawan PR, BN jadi sangat takutttt!!!!!..bodoh!!!!!!!.puieee..puieeee..! Mainkan isu perkauman..esok,lusa,tulat..pi lwn sendiri no...haram punye melayu tipu melayu sendiri.haramjadah.

      Delete
    12. Tan sri pengerusi spr tu pun bodoh nk mampos! Sengih kerang busuk bila maklum BN layak kerajaan persekutuan.Nk nipu tak profesional.Sebenarnya PR masih rela jd pembangkang sekiranya masalah perkauman meruncing dan dijangka akn berlaku..slow talk bahawa kedudukan melayu dijangka tergugat.Precedential case mcm kita lihat tragedi 13 mei di mana org melayu bersatu tanpa mengira kepartian.Ini menunjukkan kesatuan.Zaman sekarang bukan itu yg utama kerana BN ketandusan pemimpin yg berilmu dunia, cuma muka yg baik2 yg cuba ditampilkan serta meletak game maker di belakang yg boleh dikatakan jentera penggerak yg intelek sedikit tetapi isunya sgt bersifat short term dari segi kebaikan tetapi long term dari segi keburukan 1 malaysia.Tafsiran tafsiran singkat trhdp sesuatu kaum akn mengguriskan kelukaan yg panjang masanya utk pulih.Itulah..klu tak pandai..perlu belajarlah dgn proses penimbaan ilmu secara independent,jgn salahkan org lain.Bangsa cina mmg pandai berniaga sbb mereka berdisiplin,mmg mereka pandai berpolitik disbbkan pilihan mereka tepat dan firm.Kita tak boleh ubah pendirian mereka trhdp kita..tp bangsa melayu yg beralas alasan sbb kaum cina, sbb sape suh tk belaja..kate pi belajar oxford tp dlm pada tu hampehhhhhhhhh!!! Jgn jd mahathir nyanyuk salahkan cina undi pembangkang, sbb dia mmg dh nyanyuk.Realistikla sket wahai pemimpin ku yg melayu ni..

      Delete
    13. Saya nmpk strategi yg jahat ini. KELUARKAN VIDEO,psiko melayu dgn video,biar pecah belah dulu dgn fitnah dan rakyat tertumpu pd pembangkang,calon2 BN tak perlu close sgt dgn rakyat..gunakan seluruh keupayaan tipu utk mng undi melalui SPR dgn pelbagai cara..blackout semasa pengiraan undi, sorok peti undi melalui agen2 pusat pengundian di mana pengundi PR ramai..bila mng bagi seseorg calon di tempat tumpuan..cuba berikan seberapa byk undi kpd BN dan sorok peti undi yg dipenuhi pengundi pembangkang dari identiti yg dikenalpasti melalui air muka..kelakuan..seorg demi seorg..atau group.Akhirnya undi majoriti diwar-warkan kononnya byk..padahal tipu.(Mcm di Putrajaya). Serta..alasan bersentimen di akhir PRU bagi melenyapkan segala penipuan serta mengubah fokus rakyat kpd bukan lg fakta penambahan ahli parlimen org melayu tetapi sentimen membenci pembangkang dlm memberi laluan kepada kaum cina.BN sgt ketandusan isu yg praktikal utk kebaikan org melayu.Mahathir sgt nyanyuk dari ideanya demi takutkan terbongkar penyelewengan dirinya dan pemimpin BN yg amat merugikan masyarakat malaysia dulu kini & akn dtg.Mahathir adalah game maker yg bersifat defensive utk menjaga penyelewengannya yg sgt besar & isu trhdp anwar.Najib & anak2 buahnya bersifat attacking defensive dlm melunaskan kemandirian BN berterusan.Jahat sgt Mahathir..duduk belakang najib sbg seorg profesor politik yg jahat & bukan cerdik utk org melayu.Baik ko pakai kopiah yahudi je la mahathir..yahudi tu sungguh mereka jahat sbb mereka mmg yahudi..tetapi kamu tu mahathir..kamu tu melayu..islam..wat jahat..suh saiful ngaku depan kaabah..padahal video pengakuan tu cuma edit..tp syg,agama yg suci demi duit,demi pengaruh trhdp politik BN..itu kamu haruskan..utk plan,rangka semua ini.Lastly..bagi mengendur sokongan trhdp pembangkang,kamu publisitikan himpunan jlnan pembangkang,naik mahkamah..dan berpusing di sana tanpa keputusan yg boleh ditukar.Itulah BN yg menggunakan sentimen dlm sebuah kemenangan tipu yg paling jijik dlm sejarah PRU.Kotor tahap gaban!!!!

      Delete
    14. Apa pun lu nk buat lu buat,janji BN jgn kalah..Inilah pendirian org tua Mahathir yg nyanyuk demi kepentingan bangsa tetapi sgt cerdik bg kepentingan diri sendiri.Dia inilah Pengkhianat Bangsa berbanding Anwar!!!!Mati je Mahathir..amanlah Malaysia.

      Delete
  5. Tuhan budha lebih cerdik dari "tuhan" paspispus. Umat2 paspispus idup dlm kebodohan tahap kebabian.

    Ye keeee ? Mana aku tahu , aku tanye jeeeee. Tolong jawab

    ReplyDelete
  6. pukimak betul..

    ReplyDelete
  7. Buy Chinese Last!!

    ReplyDelete
  8. apa punya kaum...negara lain gaduh jgk pilihanraya tapi xder plk sampai hina bendera sendiri...puak ni memang celaka sgt...

    ReplyDelete
  9. Hapuskan SRJK(C)

    ReplyDelete
  10. Tk dpt bayang kn kalau DAP menang lg byk kerusi parlimen...ciri2 13 mei tuh dh nmpk sikit demi sikit...harap menteri KDN lps nie bukan si "AUWW" tu lg...letak la org yg btul2 berkelayakan..

    ReplyDelete
  11. pas dan pkr je yg bagi muka dgn kafir harbi ni.. ha.. nanti jilatlah ponggong deme tu...

    ReplyDelete
  12. Anon 7.07 PM

    Ah Jib telah hapuskan dasar/undang-undang yg boleh menutup srjk(c) & (t) sejak tahun 1995 lagi semasa dia jadi Men. Pelajaran. Semasa ucapan kemenangan semalam, lebih banyak dasar akan dihapuskan. Siapakah yg akan pupus?...

    ReplyDelete
  13. Ini org kuat makan babi..muka pun mcm babi..perangai pun mcm babi..

    ReplyDelete
  14. Puak ini perlu di ajar dgn betul supaya menghormati negara dan orang lain. Kalau tak, usir saja mereka ke tempat lain..

    ReplyDelete
  15. Heres the reality
    We talk they act......know what's their Hidden Agenda.......
    Sent: Tuesday, April 30, 2013 7:03 AM Subject: Niat Buruk Terbongkar Please fwd!!!!!!PERHATIAN !!!Risalah ini adalah risalah asal dalam bahasa Cina yg telah saya alihkan ke dalam bahasa Melayu. Saya terima risalah ini semasa saya berada di Melaka. Oleh kerana saya boleh bertutur dlm bahasa Cina dan bergaul dgn org Cina mereka mengedarkan risalah ini kerana menyangka saya org Cina…Petikan dari risalah ini yang diterjemahkan ke dalam Bahasa MelayuTajuk : MALAYSIA, RAKYAT CINA, DAP DAN SELURUHNYA. Rencana ini akan mengingatkan kita semua supaya menyedari hakikat matlamat perjuangan bangsa Cina Malaysia. Malaysia harus berada dalam didikan Cina mulai masa ini telah meningkat maju hingga dapat menguasai pelbagai aspek pembangunan dan ini diakui oleh pemimpin Melayu sendiri. Orang Cina telah banyak mencapai kejayaan dan kekayaan. Wang ringgit sudah tidak menjadi masalah lagi. Kita dapat MEMBELI KERAKYATAN DENGAN HARGA RM50 SAHAJA. Saya ingin menyatakan bahawa kaum Cina patut bersepadu DEMI MERUNTUHKAN BANGSA MELAYU.Dahulu kini atau masa akan datang Malaysia akan berada di dlaam tangan bangsa kita, bangsa kita bangsa Cina. PEMIMPIN MELAYU AMAT LEMAH DAN BANYAK YANG PANDAI BERLAGAK DARIPADA MENJAGA KEPENTINGAN BANGSA SENDIRI. Maka dengan adanya kesempatan ini perjuangan kita berhasil dan kemenangan dalam 20 arena politik dan tenaga sukarela kita. Ayuh... kita hapuskan hasrat murni sesetengah pemimpin Melayu agar kedudukan kita tidak terjejas dan bangsa MELAYU TERUS MUNDUR DI BAWAH TELUNJUK KITA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setelah 56 tahun UMNO memerintah,dengan meminyak dan melemakkan Cina,beribu hektar tanah REZAB MELAYU di gadai dan dijual ada juga yg di beri pada c
      Cina,Sekarang dah nampak hasilnya.sSlah siapa,Singapo di beri pada Cina.Lombong mnyak diberi pada Berunai,Batu Puteh pun di beri pada Cina,Yang terakhir TANJONG PAGAR pula diberi pada Cina.Inipun tak termasuk I/C yg di beri pada beriribu pendatang asing beralasan memenangi UNDI.Hanggoklah dan hanggoklah sehanggok hanggok kau orang mau.Salahkanlah semua orang kerana awak adalah penyokong UMNO melayu yang setia.

      Delete
    2. Menurut sumber risalah ini juga dikesan di Pulau Pinang, Perak, Selangor dan Johor dan diedarkan kepada orang-orang cina SAHAJA semasa kempen-kempen pilihan raya oleh DAP dan juga MCA/GERAKAN.....

      Delete
    3. Umno bukan penghalang kpd peluang utk cina mengambilalih kuasa politik M'sia, cuma melambatkan sedikit. PR pula menjadi agen pemangkin supaya kuasa politik segera diserahkan kpd cina. Kita tunggu siapa MB baru Selangor!. Samaada terus cina atau proksinya seperti 11 bulan di Perak. Adakah akan ada pehak yg akan memujuk supaya perlembagaan Selangor dipinda...
      Ingatlah...setiap pergolakan berlaku hanya akan menguntungkan musuh. Penyakit perpecahan, ubatnya bersatu.

      Delete
  16. bersambung...
    Kita tanamkan sikap boros, murah hati dan suka memberikan pinjaman wang kepada bangsa Melayu agar mereka akan memuji tindakan kita dan mereka memuji orang Cina kaya dengan ilmu psikologi dan wang ringgit yang dapat menenggelami mata orang Melayu. Hingga kini undang-undang diberi dan dibubarkan suara kita adalah utama. Pada masa ini, ramai pemimpin yang takut akan suara-suara kita tetapi orang yang paling kita takuti ialah DR MAHATHIR yang sekarang ini di belakang kerajaan. Mari kita bersatu padu demi keuntungan dan perniagaan yg menjadi bidang bangsa Cina mulia.MULA-MULA KITA TUMPANG NEGARA ORG KEMUDIAN KITA JAJAH DENGAN CARA YG BERKESAN DAN RAPI.SEMUA PEMIMPIN DAP ADA MATLAMATNYA. INI MUNGKIN DALAM DUA ATAU TIGA PILIHANRAYA LAGI. KEMUDIAN KITA AKAN BERKUASA SEPENUHNYA DAN AKAN MEMECAH-BELAHKAN PEMIMPIN MELAYU YANG BODOH ITU.Pemimpin orang Melayu itu sama seperti mereka berniaga iaitu modal banyak tetapi bodoh tidak mendapat keuntungan. Rancangan bangsa Melayu bodoh dan dikatakan tidak berjaya lembab, kerja lambat dan banyak menggunakan wang dan ini merugikan mereka sendiri SIKAP DENGKI ORANG MELAYU SENDIRI SEMAKIN MENINGKAT DAN MENYERONOKKAN KITA.Kita bangsa Cina jangan sayang wang ringgit kerana ini SENJATA KITA UTK MENGUASAI EKONOMI MALAYSIA dan kita cuba sedaya upaya utk menjatuhkan perniagaan mereka. Sehingga kini kita telah menjatuhkan 15% daripada perniagaan mereka.Kita mesti berjuang dan menjaga kaum kita. Kita jadikan orang Melayu kolot dan bodoh macam Papua New Guinea (macam org asli, macam orang binatang). Kemudian kita beri ubat dan racun agar mereka khayal dan asyik serta lahap pada orang Melayu. Biar kita bertolak ansur secara bangsa kita dan berpura2 hormat kepada mereka dan memanggil mereka Tuan atau Encik agar mereka kembang bontot (bangga). Apatah lagi kalau kita memuji-muji mereka. KALAU PERLU MASUK ISLAM PUN TAK MENGAPA…Ini boleh jadi lebih baik kerana dapat menjalankan dakyah dalam diam-diam tanpa disyaki. Kita buat-buat percaya kepada agama mereka dan membiarkan mereka merasa bahawa kita menghormati mereka.Inilah senjata kita iaitu menjaga anak-anak kita dan generasi kita dari lembah DADAH kerana dadahlah yang merosakkan akhlak manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menurut sumber risalah ini juga dikesan di Pulau Pinang, Perak, Selangor dan Johor dan diedarkan kepada orang-orang cina SAHAJA semasa kempen-kempen pilihan raya oleh DAP dan juga MCA/GERAKAN.....

      Delete
  17. bersambung...
    KITA GUNAKAN DADAH UNTUK MEROSAKKAN ORANG MELAYU yang BAKAL MEMIMPIN NEGARA MEREKA HINGGA…sahaja hampir 60% kemajuan ini tercapai dgn selamat dari ilmu orang Melayu akan pudar dan tidak akan berguna lagi kerana dipengaruhi dadah yg kita beri. Dalam 10 hingga 15 tahun lagi cerdik, pandai Melayu akan hilang dan generasi akan datang semuanya akan lemah dan hilang ilmu mereka.SAYA RASA TAKUT, DENGAN ILMU TAUHID DAN BATIN, TETAPI TELAH HILANG DAN DISEBABKAN FITRAH KITA. BIAR ILMU MEMPERTAHANKAN MEREKA YANG HANDAL-HANDAL ITU AKAN BERPECAH BELAH DAN SETERUSNYA KITA BUNUH ORANG MELAYU DAN KITA PECAH-BELAHKAN MEREKA DGN MENGGUNAKAN DAKWAH KERANA MEREKA BERPEGANG KEPADA DAKWAH AJARAN MEREKA YANG MUDAH DIPESONGKAN.Ternyata kita telah Berjaya melakukan dgn mengelirukan pemimpin fahaman ABIM dan melagakan dengan “PAS”. Dengan ini kita dapat memecahkan parti PAS dan UMNO. Mungkin. Kita akan memecahkan pemimpin sama-sama mereka dalam kelompok yang lebih kecil lagi. Sabah dan Sarawak akan berpecah dari Malaysia atas angkara kita dan di bawah pimpinan Mahathir yg telah tua dan mementingkan diri sendiri. Maka kita akan menjadikan Malaysia Negara kita apabila beliau tiada dan di sinilah berlakunya punca keruntuhan mereka seperti mana TUN ABDUL RAZAK DAN TUN DR. ISMAIL ORANG KUAT MELAYU yang telah tiada.Kita harus aktif dengan persatuan kita dan dari persatuan kita berdamping dan dapat tahu apa yg harus berlaku demi cita-cita kita. Di sekolah sudahpun Guru-guru Cina memupuk rasa benci kalau boleh membunuh bangsa Melayu. Sepandai-pandai Melayu akhirnya Melayu hilang.Dari pandai-pandai murid melayu, hanya 20% hingga 30% yg berjaya. Lihat di hospital lebih 80% terdiri dair kaum Cina. Oleh itu ramai dapat menolong kita bergembira dan berusaha lagi supaya tidak terbuang peluang ini. RAHSIA KERAJAAN, RAHSIA POLIS MAHUPUN TENTERA, KITA USAH RISAU, KERANA KITA ADA ORG DALAM. PEREMPUAN, JUDI, ARAK DAN DADAH SEMUA DAPAT MEMBANTU KITA… Adakah saudara Cina tidak bersemangat berganding bahu dgn saya? Saya yakin ini adalah benar. Orang Cina terkenal dengan sikap bersatu padu dan berkelompok dari dulu lagi.Marilah kita sama-sama berjuang di samping pemimpin Cina yg berkaliber. DAP akan menjadi kuat, jadi kita akan mewujudkan semua semangat datuk nenek kita terulung di Malaysia.Pemimpin-pemimpin hebat kita sedang berusaha mahu menawan negeri Melayu yang kuat. Ini adalah Johor. Bila yang paling kuat berjaya ditawan, negeri yang lain akan lagi senang. Kita pun sudah diberi bantuan Singapore.Kita dahulu yg pandai bersyarah di Melaka dahulu. Marilah kita memuji perjuangan Hang Li Poh dan laksamana Shing Ho Yang berjaya memikat dan membuktikan ada raja melayu dahulu yg senang diperdayakan dengan ramai orang Cina ke Melaka. Inilah perjuangan kita.Saya sangat berharap agar semua orang Cina menumpaskan hak orang Melayu kepada hak org Cina. Bangunlah bangsa Cina dengan apa sekalipun walaupun terpaksa melakukannya dalam paksaan.Kejayaan kita berasaskan kerjasama serta persefahaman bangsa Cina yang sememangnya cerdik pandai….Ke arah matlamat kita:….ADAKAH KITA HENDAK MELIHAT MALAYSIA MENJADI HAK ORANG CINA 10 TAHUN LAGI PERHATIAN. SECARA REALITI PERKARA INI MEMANG AKAN TERJADI JIKA KITA TIDAK BENDUNG DAN BERSATU....Org2 Melayu insaflah dgn catatan ini, drpd Hamba Allah yg cintakan agama, bangsa dan tanahair



    ReplyDelete
    Replies
    1. Menurut sumber risalah ini juga dikesan di Pulau Pinang, Perak, Selangor dan Johor dan diedarkan kepada orang-orang cina SAHAJA semasa kempen-kempen pilihan raya oleh DAP dan juga MCA/GERAKAN.....

      Delete
    2. Cina dan India apa-apa pun bersatu bila ada masalah, baik dari pihak kerajaan ataupun pembangkang tetapi melayu lain,susah nak bersatu.

      Delete
  18. sapa yg bg muka pd manusia2 yg jenis tk reti mengenang budi cmni???

    ReplyDelete
  19. THE MOST RACIST ELECTION EVER!!!!!! SHAME ON YOU CHINESE!!!!!!

    ReplyDelete
  20. Sebabnya org melayu tak kaji alquran hanya membaca dr zaman dahulu...tu yg tak tahu apa tujuan kita diwujudkan dimuka bumi...sebenarmya tiap2 diri seorang lelaki itu adalah khalifah....

    ReplyDelete
  21. Buat report polis.....kasi angkut diorg ni....ambil dr mana gambar ni? Buat report pls...

    ReplyDelete
  22. Nibaru tunjuk gambar bendera terbalik, dlm perjalanan aku balik dr kg di muar, kereta cina depan aku siap tunjuk lancau kat pekerja umno yang bersihkan bendera. Depa tak nampak tapi kereta aku di belakang jelas cina ni tunjuk isyarat f*^% kat melayu. Aku potong dan perati driver ni, sah budah cina rambut perang...Apa salah budak2 melayu bersihkan bendera ymno?

    ReplyDelete
  23. Tidak perlu gembar gembur tindakan Cina lagi. Yang perlu difikir dan dilaksanakan ialah tidakan kerajaan semua Melayu/Bumiputera yang bakal dibentuk dalam meningkatkan lagi pencapaian Bumiputera. Tidak ada lagi halangan untuk kerajaan merancang dan melaksanakan rasncangan besar-besaran untuk mengukuhkan ekonomi dan pendidikan Bumiputera di negara ini kerajaan suara Cina dalam kerajaan telah dipadamkan oleh mereka sendiri. Senang kerja kita selepas ini untuk merancang apa sahaja usaha. Jika mereka mahu melalak, membangkang, biarkanlah mereka melakukan melalui DAP yang memperjuangkan mereka. Tidak menjadi kudis pun kepada kerajaan. Telah terbukti bahawa dengan corak pengundian Bumiputera menyokong penuh BN, kita mampu membentuk kerajaan yang kuat. Tidak perlu undi Cina pun untuk mendapatkan majoriti mudah. Apa makna dua pertiga kalau perancangan sukar dibuat kerana terpaksa akur kepada semangat tolak ansur dengan Cina dalam kerajaan. Tanpa dua pertiga pun sudah cukup untuk menggubal dan melaksanakan undang-undang. Dua pertiga hanya diperlukan untuk membuat pindaan terhadap Perlembagaan. Jangan keliru antara undang-undang dan Perlembagaan.

    Kerajaan Bumiputera selepas ini perlu merancang secara bersungguh-sungguh segala bentuk bantuan, kemudahan, dan sebagainya untuk memberikan peluang seluas-luasnya kepada Bumiputera meningkatkan taraf hidup mereka khususnya dalam pendidikan dan ekonomi. Kerajaan Bumiputera selepas ini mempunyai peluang yang lebih bebas untuk membentuk lebih daripada Dasar Ekonomi Baru yang dilaksanakan pada 1970-1990 dahulu. Ketika itu kaum Cina dalam kerajaan campuran telah mengehadkan kebebasan kerajaan untuk melakukan perancangan yang lebih hebat. Kali ini mereka telah memencilkan diri mereka dan kerajaan Bumipuetra yang ada perlu merebut keadaan ini untuk merancang dan melaksanakan segala usaha yang benar-benar bermakna untuk kemajuan Bumiputera.

    Ayuhlah kerajaan Bumiputera. Janganlah dipedulikan lagi mata sepet yang telah memencilkan diri mereka dalam kelompok mereka sendiri. Biarlah mereka terus hanyut dalam mimpi indah yang direka oleh DAP. Biarlah mereka mahu menterbalikkan bendera dan sebagaintya kerana simbolik yang sedemikian tidak mendatangkan sebarang ancaman kepada kerajaan Bumiputera sekarang. Sebaliknya rebutlah peluang yang terbentang luas untuk terus memperkasakan agenda Bumiputera dengan lebih hebat, melebihi Dasar Ekonomi Baru dahulu.

    ReplyDelete
  24. BIARKAN MEREKA NAK PEGANG BENDERA MCM MANA PUN. NAK PROVOKE KITA LAH TU. BIAR JE DEPA PEGANG DAN DUDUK TGH PANAS SAMPAI SUBUH ESOK. NANTI KITA NAIKKAN BENDERA KITA BETUL2 KAT DATARAN MERDEKA. BETUL...KITA TUMPUKAN PADA NAK PERKUKUHKAN EKONOMI KITA PULAK. INI MASA KITA PUNYA TURN KAUT EKONOMI. KERAJAAN PUN DAH TAU SIAPA KAWAN SIAPA MUSUH DALAM SELIMUT.....

    ReplyDelete
  25. NANTI CINA JADI PM DIA BAWAK MASUK CINA DARI TANAH BESAR KO KENAL KE CINA TU CINA MANA?SIBUK CAKAP KERJAAN IMPORT BANGLA MENGUNDI..CINA YANG ADE SEKARANG NI PUN BAHASA MELAYU TERGAGAP-GAGAP LAGI..KO TRY LA SUH CINA YANG TGH BERATUR NAK UNDI PRU14 NNT NYANYI LAGU NEGARAKU..AKU YAKIN LA RAMAI YANG XDPT NYANYI DGN BETUL..SEDAR LAH SEMUANYA,BUKAN NAK RACIST TAPI FIKIR LA..

    ReplyDelete
  26. Mmg ko racist pon balau..pesal time pru je? Time lain ko bg lak bisnes gadang2.

    ReplyDelete
  27. Apa tgu lg.... Dulu kita org mlayu yg di gah kan... Tp skrg sdh bpecah kpd 3 belah.... Bn, pas dan pkr... Cuba kita bsatu... X negara kita tgadai nanti...

    ReplyDelete
  28. Piglets dalam gambar bendera terbalik tu memang kurang ajar. Bangsa mereka especially yang datang dari kampung dan luarbandar memang macam itu, biadap yang melampaui batas (hardcore). Mereka tu memang racist suka bikin kacau pada keamanan selama ini. Kaum ni tak pernah berterima kasih kerana dapat tinggal di Malaysia yang bebas mencari rezeki, menggunakan bahasa, culture dan agama masing2

    ReplyDelete
  29. ..... bila pemimpin tidak amanah pada Islam dan bangsanya sendiri....

    ReplyDelete
  30. Ano 821.Saya setuju.Inilah keypointnya. TAKKAN KITA DIPANGGIL BERSATU DGN PARTI BN YG KOTOR?.KITA NK PARTI YG BERSIH.Org melayu boleh berada sebumbung ddlm kepimpinan org melayu PR...org cina boleh berada didlm kepimpinan org cina PR. IA IBARAT BN/UMNO DULU YG BERSIH PADA ZAMAN AYAHANDA NAJIB.JIKA BAPANYA MASIH HIDUP TENTULAH BELIAU AMAT BERDUKACITA BILA DILIHATNYA KEADAAN SKRG INI. Sebab apa??..Semua kondisi tindakan adalah kerana kepentingan Mahathir yg bertindak defensive di belakang Najib yg memaparkan Rosmah kat front cover.Rugilah Najib akan keterlusan dan baik hatinya disbbkn Mahathir .Implikasinya kpd rakyat.Sesungguhnya Pak Lah tdk perlu menyalahkan diri akan ketewasan menangani isu kaum dulunya..kerana semua kerja ini game makernya adalah mahathir.Defender yg menggunakan PM yg bersifat attacking defensive dlm mengekal mandat.Give & take kpd rakyat dilakukan najib..tetapi Mahathir give sahaja kpd najib & take nya..mahathir bebel kpd rakyat menerusi saluran media.Sorry to say Mahathir..Hangpa dah byk sgt buat silap penyelewangan..saya terpaksa tegur.Kemajuan yg kamu rancang bagus.Tapi ade org lain yg boleh tracking kamu.

    ReplyDelete
  31. Skrg ni zaman 'pecahkan rakyat & perintah'.Dulu mahathir pecahkan pemimpin dan perintah...mari kita ramai2..pecahkan kesenangan Mahathir pula..dia ni sebenarnya kambing hitam.Jom kita memecah..jom kita memecah kesenangan mahathir..jom!!!"

    ReplyDelete
  32. Minta maaf semua ... ALLAH SWT berikan kita akal,syarat pertama memilih ketua negara utk org islam ialah org islam.Mana bole org islam pangkah org dap,jika anda sokong BN tp wakilnya bangsa lain tak beragama islam mana leh kita undi.Jika pkr letak wakilnya bangsa lain dan tak beragama islam mana leh ngundi.jika dedua calonnya x beragama islam,kita pilih mana yg terbaik utk kita.Setahu sy,mana bole org bkn islam jadi pemimpin utk negara islam.Org melayu kena bersatu padu,UMNO DAN PAS bersatu.Cukup la sekali peristiwa 13 mei.Jgn lah ia berulang kembali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong 100% sepatutnya melayu berfikiran beginilah,pilih Islam dulu dari parti mana pun, kalau tak betul tanggunglah dia.

      Delete
  33. Sy tak sanggup tgk anak cucu keturunan bangsa melayu jadi hamba di tanah sendiri,singapore dulunya bangsa siapa yg punya?di china ada ke bangsa lain selain cina jadi menteri or wakil rakyat?rakyat china tak akan bagi muka bangsa lain utk memerintah negaranya.bangsa lain hanya bole berniaga ataupon minta kerakyatan china tp utk menjadi wakil rakyat tidak akan diberikan.Negara Malaysia dan rakyat melayu malaysia terlampau baik,sbb tu bangsa asing memijak bangsa melayu.Sy amat sayangkan islam,bangsa melayu dan bumi malaysia tercinta ini.Minta maaf jika tersalah ckp ataupon tersentuh hati mana2 org,Assalamualaikum semua

    ReplyDelete
  34. Zaman Tun memerintah tak ada sowang cina berani melawan tp skrg bknnya setakat melawan tp cabar org melayu.Siapakah musuh nyata org melayu yg beragama islam skrg?mana ada manusia yg x pernah bt salah,Nabi Muhammad manusia yg tidak penah melakukan kesalahan.Tp kita kena sokong org islam,jgn la dibiarkan perpecahan dlm sesama umat islam.Kita tolak isu parti,skrg ni dh tiba masanya kita org melayu bersatu hati.Biar bangsa lain takut dgn org yg beragama islam,isu parti jatuh no 2.Isu no 1 bersatulah wahai saudara saudara seislam ku,biarlah negara malaysia ini diperintah oleh org islam.kita buangkan isu parti janji dia beragama islam .Semua PM org Umno,adakan negara kita berperang semasa mereka memerintah?kita bole mkn,bole beribadah sesuka hati,bt apa yg kita suka.Jika tercetusnya 13 mei adakah kita akan aman?sy sukannya calon yg beragama islam,tak kira dari kalangan Umno ataupon Pas

    ReplyDelete
  35. Jahanam kau cina!!!kalau berani mari la lawan dengan melayu, aku budak melayu sarawak, kami dah lama berdianm diri, kau bt bangsa ku jada macai, kau tgk la ank bini kau nanti!!!

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH