Saturday, January 26, 2013

Lakonan Deepak si Keling Paria di Pejabat SPRM!


Setelah beberapa hari penantian team Peraktoday.com di Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi membuat liputan terhadap Ahli Perniagaan Karpet, Deepak Jaikishan yang dipanggil oleh agensi itu.

Deepak dipanggil oleh pihak SPRM bagi membuat kenyataan berkaitan kes akuan bersumpah kedua (SD2) namun beliau tidak hadir ke pejabat agensi berkenaan seperti yang dijanjikan.

Nama sahaja ahli perniagaan namun tidak tahu nak menepati masa dan janji. Sejak selasa lalu pihak SPRM serta media telah mula menunggu kehadiran Deepak di pejabat SPRM Putrajaya bagaimanapun beliau tidak muncul sehinggalah ke hari ini.

Sebelum ini, ahli perniagaan kontroversi itu telah membuat temu janji dengan pegawai penyiasat SPRM sejak hari selasa lalu tetapi beliau tidak hadir pada hari itu sehingga hari khamis dan pada hari jumaat baru beliau hadir untuk memberi keterangan.

Ketika ditanya mengapa beliau gagal menghadirkan diri ke pejabat SPRM seperti yang dijanjikan namun ini jawapan Deepak:

“Saya tidak ada janji dengan siapa-siapa pun yang saya nak datang ke SPRM, kecuali pada hari Rabu lalu namun ketika itu saya ada sedikit kesulitan.

Adakah ini salah satu lakonan Deepak.

Sekiranya beliau tidak ada berjanji atau menyatakan kedatangannya ke pejabat SPRM bagi membuat kenyataan, bagaimana pula pegawai SPRM dan media menunggu beliau.

Lakonan Deepak hari ini mula menyerlah apabila beliau seolah-olah terperanjat dengan kehadiran pihak media dihadapan banggunan SPRM Putrajaya selepas beliau memberi keterangan sedangkan kami telah berada disitu sebelum kedatangan beliau lagi.

Deepak sekali lagi memantapkan lakonan drama swastanya apabila mengatakan beliau tidak nampak pihak media ketika beliau sampai ke pejabat SPRM.

“Saya ingat nak buat sidang media sebelum beri keterangan kepada pihak SPRM… tetapi waktu itu media tak sampai lagi.

Untuk pengetahuan, pihak media bersama beberapa pegawai SPRM telah berada di perkarangan pejabat SPRM seawal jam 3 petang dan Deepak hanya muncul sekitar jam 430 petang.

Ketika ketibaan beliau, seperti biasa pihak media mengambil gambar dan video Deepak namun beliau boleh mengatakan media tidak ada ketika beliau sampai.

Hari ini, selama 2 jam lebih Deepak berada di dalam banggunan SPRM di soal siasat untuk memberi keterangan.

Bagaimanapun, ketika pihak media meminta beliau mengulas mengenai sesi soal jawab keterangan beliau itu, Deepak enggan memberi sebarang respon.

“Saya tidak dibenrkan memberi sebarag kenyataan mengenai siasatan SPRM terhadap saya kerana berada dibawah akta 29.

“Kami hanya membingcangkan mengenai SD2 dan pada hari khamis minggu hadapan jam 11 pagi saya dipanggil semula ke SPRM untuk memberi keterangan lagi,” katanya.

Sumber :  www.peraktoday.com

Cili Padi ; Aku dah muak dengan lakonan si keling paria yang gilakan publisiti ni. Ada saja benda yang nak dia buat. Sekejap kata itu sekejap kata ni. Deiii Macha! Udah-udah lah tu, Lu sendiri pun sudah mabuk taktahu apa lu buat. Baik kau berhenti memalukan diri sendiri lah dei! 

4 comments:

  1. tangkap huban je kedalam lokap si deepak ni habis cerita dia nak main-main sanggat dengan undang-undang malaysia lagi dibiarkan lagi banyaklah dia menipu...

    ReplyDelete
  2. Ini sebahagian plot cerita..lepas ni karakter lain akan muncul utk kekalkan momentum..

    ReplyDelete
  3. deepak nie kan kalau dah dasar keling mcm nielah perangainya!! dia nie kaki putar alam no 1!! apa saja yg dia ckp semuanya tak blh dipercayai lgsg!! deepak bodoh!

    ReplyDelete
  4. KALAU DAH DASAR KELING .KELING JUGAK SI DEEPAK NI MENIPU TAK KENA TEMPAT BIAWAK DENGAN DIA TAK JAUH BEZA..

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH