Thursday, October 25, 2012

Gambar-gambar Misi Bantuan Syria
































































































13 comments:

  1. Kata putra umno yg pegi syria tu. Apasal dlm pic2 ni cuma ada KELING PARIAH masuk Islam semata2 nak diiktiraf melayu?

    ReplyDelete
  2. moga di rahmati allah semua yang kalian lakukan ....pada yang tidak turut serta jangan dipertikai apa yang dilakukan oleh orang lain...
    biarlah allah yang menilainya...

    ReplyDelete
  3. Anon 1:53am
    Tak kisah lah "keling paria" ke apa...pada saya dia pergi menolong saudara Islam kita yang dalam kesusahan. Saya nampak bukannya kerja yang mudah disana..Anda yang Islam hanya duduk mengeramkan telur dirumah!

    Serba tak kena

    ReplyDelete
  4. helo anon bengap lagi bodoh 1:53 am..kalau kau nak harap melayu PKR, PAS, DAP pergi tolong dorang sampai bila pun dorang tak akan pergi tolong. nak harap ANWAR berahi yahudi laknat tu..hmmm menoron pelacur dengan budak jantan cun jer dia pandai la. hell is waiting for that gay guy aka BABI

    ReplyDelete
  5. sedih tgk nasib budak2 ni kan....nasib baik lah ada gak org yg berhati baik dr malaysia ni nak hulurkan bantuan....aku bangga sgt sbb negara aku blh bantu oirg lai9n walaupun negara aku ni kecik je kat peta dunia..terbaik lah..tp yg aku sedih msh ramai yg tak reti menghargai kerajaan kita

    ReplyDelete
  6. kesian nasib syria aku besyukur sbb malaysia aman dan damai

    ReplyDelete
  7. WOI ANON 1.53 SEDAP MULUT KAU PANGGIL ORG KELING PARIAH KAN TAPI DIA JUGALAH YG ADA YG YG SUCI DAN MURNI YG NAK TLG MANGSA DI SYRIA TU, KAU TU PANDAI CAKAP AJE MCM HARAM JADAH KAN KENAPA KAU AJE YG TAK PERGI.

    ReplyDelete
  8. apa nak jadi dgn anon 1.53 am ni sedap mulut aje kau ngata org kan sekurang-kurangnya dia ada jugak hati yh ikhlas nak tlg mangsa dan bknnya mcm kau nak kutuk and hina org aje.

    ReplyDelete
  9. hello anon 1.53 am tak perlulah kau melalak kat sini nak kira org tu melayu or apa, janji yg penting hati naluri dia suci dan ikhlas mahu bantu org dlm kesusahan.

    ReplyDelete
  10. Baguslah...atleast ada inisitif dari kerajaan nak membantu org disitu..takat komen kat sini kutuk org lain, baik dok rumah melancap lagi bagus! Pakatan Haram!

    ReplyDelete
  11. beruntunglah hidup di negara malaysia dalam keadaan aman dan damai kita rasa beshukur dengan apa yang di negara kita sendiri cukup segala-galanya apa lagi yang kita mahu lihatlah di luar negara sana hidup tidak sempurna dan huru-hara

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH