Monday, September 3, 2012

Maksiat Malam Janji Bersih









Selama ini, pemimpim pembangkang terutama sekali PAS acapkali mempertikaikan sebarang acara sambutan di malam hari kerana beranggapan percampuran antara lelaki dan perempuan hanya akan mendedahkan kepada perilaku maksiat dikalangan muda mudi.

Peliknya, tiba-tiba sahaja Himpunan Janji Demokrasi dengan tema Janji Bersih yang diadakan bermula 10.00 malam 30 Ogos 2012 sehingga 01.30 pagi dinihari 31 Ogos 2012 yang lalu, tidak pula dibantah atau dipertikaikan oleh mana-mana pemimpin PAS.

Walhal dalam program termasuk ramai anak gadis dan teman lelaki masing-masing dilihat berpeleseran tanpa teguran, yang bermotosikal erat berpeluk sakan tapi lebai-lebai PAS yang berkopiah berserban serta berjubah pula hanya sekadar memandang tanpa teguran.

Sesiapa saja yang turut sama melihat suasana malam tersebut tentunya bersetuju betapa bebasnya muda mudi di malam itu ke sana ke mari termasuklah terpekik terlolong jantan betina dengan ada sesetengahnya berpakaian sendat termasuklah ada yang menampakkan punggung berisi.

Agaknya, dalam program malam hari yang melibatkan campur gaul lelaki dan wanita tidak menjadi haram dan tidak dianggap sebagai maksiat selagi ianya membabitkan PAS atau sekutunya. Halal untuk mereka tapi haram pula untuk orang lain. Double standard.

Beruang Biru

6 comments:

  1. Apa lah perangai betina2 ni...klu betina mcm ni nak jd menantu akak akak mmg takkan terima lah biar lah anak akak bujang sampai ke tua... Perangai buruk busuk kan nama mak bpk je

    ReplyDelete
  2. Pempuan2 sundal ni semua selain dr menjalang ni lah keja drg, menyusahkan org je mcm pukimak je perangai aku tgk

    ReplyDelete
  3. Kakak Semah, betul tu susah susah mak bapak dorang didik masa kecik dah besar pergi join bershit haramjadah ni...

    Kak bedah, Tengoklah siapa yang mengajar dorang menjalang... Kalau dah pemimpin pun sama menjalang macam dorang nak buat macam mana...

    ReplyDelete
  4. Alamak.... Ada setan.... Kebetulan saya pun ada post pasal kisah setan pada 26 ogos kat blog saya di bwh tajuk, BILA LENSA BICARA: PENGAJARAN DARI MENDEKATI SEPOHON POKOK. Tapi bukan kisah politik la. Kisah sikap.

    ReplyDelete
  5. Makluman....satu NGO YAHUDI akan buat meeting dengan PKR pada 6 september 2012 jam 6 ptg di Central Market KL untuk bagi dana dan bincang stategi politik menjelang PRU Ke-13. Mereka nak negara ni huru hara macam arab spring sebab dah tau PKR tak boleh menang PRU akan datang.Rujuk fb fnfasia.com untuk maklumat lanjut. War-warkan pada mereka yang sayang negara ni. Perlu buat sesuatu pada ngo berkenaan....

    ReplyDelete

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH