Tuesday, July 24, 2012

Cili Berapi! DAP semakin hari semakin rasis!


Lim kit siang is a very sick person dan takut pada bayang dia sendiri sebenarnya , Pulak tu Lim kit siang ni dari mulutnya, jelas anti kepada orang Melayu dan Agama Islam . Orang Melayu dan Warga Negara Malaysia yang sayang pada keamanan, kemajuan berterusan dan kesejahteraan dalam kehidupan mesti tolak ajaran Lim Kit Siang. Bukan Lim Kit Siang sahaja Lim Guan Eng pun sama je. Tanah Kerajaan yang sepatutnya dibuat rumah kos rendah dia pergi buat Hospital Swasta. Duit punya pasal dia pergi tipu rakayat! Guan eng kau nak tipu apa lagi Kementerian Kesihatan dah luluskan hospital swasta tu.

DAP sudah menghancurkan banyak tanah Melayu di Penang , Dengan Pembangunan mereka secara lansung akan mengusir orang Melayu ke tepi , Ini format LKY di Singapura Tanah Cina akan di biarkan Tanah Melayu akan disingkir konon untuk pembangunan , Lama kelamaan Melayu Penang akan merempat.

Perhatikan dalam Pilihan Raya , Calon DAP yang bukan orang Melayu akan berhujah dalam bahasa melayu supaya melayu cair. Walau dorang cakap pelat demi mengambil hati melayu yang mudah ditipu ni mereka sangguplah. Lebih pandai mereka bercakap bahasa Melayu lebih senang nak tipu melayu. Kalau DAP berkuasa nanti jadi macam kat singapura Melayu sendiri merempat di Tanah Sendiri.

No comments:

Post a Comment

Lu orang kasi tulis apa lu orang mau, Wa tak bertanggujawab!

PANDAI BUAT PANDAI TANGGUNG KAHKAHKAH